اپلیکیشن اندروید آموزش زبان
آموزش تلفظ و گرامر آلمانی انگیسی و فرانسه اندروید
نرم افزار لغت دانی انگلیسی آلمانی و فرانسه
واژگان کتاب های آلمانی انگلیسی و فرانسه
اپلیکیشن اندروید اصطلاحات و ضرب المثل ها
گرامر و تلفظ اپلیکیشن اندروید
اپلیکیشن آموزش زبان اندروید آلمانی و انگلیسی
در قسمت مرور لغات نرم افزار می توانید به سادگی واژه های جدید را یاد بگیرید و از مثال های متعدد برای درک بهتر معنای واژه استفاده کنید. تمام اطلاعات گرامری کلمات مانند حالت جمع اسامی، شکل گذشته و گذشته کامل افعال و ... نیز در این بخش قابل دسترسی است.

نرم افزار اندروید آموزش زبان بیاموز

تخصصی ترین اپلیکیشن اندروید فارسی آموزش زبان های انگلیسی, فرانسه، آلمانی و ترکی استانبولی

“زبان بیاموز” یک نرم افزار تخصصی در زمینه آموزش زبان های خارجی است که در حال حاضر در زمینه آموزش زبان های انگلیسی، آلمانی و فرانسه و ترکی فعالیت می کند. این نرم افزار توسط تیمی متخصص از دانش آموختگان رشته زبان تولید شده و سعی شده در طراحی آن به تمام نکات استاندارد آموزشی توجه شود.

در Google Play دریافت کنید

بخش بزرگی از امکانات نرم افزار رایگان است پس حتی اگر امکان خرید آن را هم نداشته باشید می توانید برای همیشه از امکاناتی مانند مرور لغات، دیکشنری، استفاده از مثال ها، تلفظ و … استفاده کنید.

در صورتی که به هر دلیلی امکان دانلود برنامه از لینک بالا را ندارید، میتوانید برنامه را از طریق مارکت‌های داخلی مانند کافه بازار، مایکت یا ایران اپس هم از طریق لینک های زیر دانلود کنید.

درمایکت دریافت کنید
از بازار دریافت کنید

چه چیزهایی ما را متمایز می کنند!

نکاتی که در طراحی این اپلیکیشن رعایت شده است
زبان بیاموز طبقه بندی شده

واژه ها در روند آموزشی ما با دقت و با توجه به المان های مختلف آموزشی طبقه بندی شده اند. با توجه به نیاز کاربران این طبقه بندی ها با توجه به سه المان متفاوت زیر صورت گرفته است:

طبقه بندی سطحی

زبان بیاموز مجموعه ای منحصر به فرد از واژگان سطح بندی شده زبان انگلیسی، فرانسه و آلمانی را در خود جای داده که مطابق استاندارد CEFR (همان A1، A2، B1 …) از مبتدی تا پیشرفته طبقه بندی شده. این مجموعه این امکان را به شما می دهد که با توجه به سطح فعلی خود لغات مورد نیاز و مناسب سطح خود را بخوانید. برخلاف تقریبا تمام نرم افزارهای آموزش زبان که مجموعه ای نامنظم از واژگان را ارائه می کنند و باعث گیج شدن و خستگی زبان آموز می شوند، زبان بیاموز امکان یادگیری از صفر را برای شما به وجود می آورد.

اپلیکیشن اندروید آموزش زبان انگلیسی

طبقه بندی موضوعی

طبقه بندی موضوعی واژگان به شما اجازه می دهد واژه هایی مشخص از یک دسته را به صورت جداگانه یاد بگیرید. هزاران واژه در زبان آلمانی، فرانسه و انگلیسی به صورت دسته بندی شده در نرم افزار در اختیار شما خواهد بود. از طریق استفاده از این بخش شما میتوانید در مورد واژگان مرتبط با حقوق، پزشکی، هنر، جنگ و ده ها موضوع متفاوت دیگر لغاتی را یاد بگیرید.

نرم افزار اندروید آموزش زبان

طبقه بندی واژگان کتاب ها

اگر همین حالا در حال خواندن زبان خارجی در یک آموزشگاه هستید، بیاموز میتواند به شما در یادگیری واژه ها در کتاب آموزشیتان هم کمک کند. در بخش واژگان کتاب ها شما می توانید لغات موجود در کتاب های محبوب آموزش زبان خارجی یا کتاب های آموزش واژگان را به صورت درس به درس ببنید. کتاب های موجود در کتابخانه نرم افزار عبارتند از:

زبان انگلیسی
  • مجموعه کامل واژگان کتابهای زبان انگلیسی پایه هفتم تا یازدهم
  • مجموعه کامل واژگان کتاب 504 Essential Words
  • مجموعه کامل واژگان کتاب Essential words for IELTS
  • مجموعه کامل واژگان کتاب Essential words for TOEFL
  • مجموعه واژگان کتاب 1100Words that you should know
  • مجموعه واژگان ضروری برای آزمون GRE
  • مجموعه واژگان کتاب Oxford word skills (سطح مقدماتی)
  • مجموعه واژگان کتاب Vocabulary in use (سطح مقدماتی)
  • مجموعه کامل واژگان کتاب Top Notch (شامل دو کتاب Fundimentals A & B)
  • مجموعه کامل واژگان کتاب Interchange (شامل چهار کتاب از intro تا کتاب 3)
زبان آلمانی
  • مجموعه کامل واژگان کتاب Menschen (شامل 6 کتاب از سطح A1 تا B1)
  • مجموعه کامل واژگان کتاب Schritte (شامل 3 کتاب از 1 تا 3)
  • مجموعه کامل واژگان کتاب DaF kompakt (شامل 2 کتاب A1 و A2)
زبان فرانسه
  • مجموعه کامل واژگان کتاب Alter ego (شامل کتاب سطح A1)
  • مجموعه کامل واژگان کتاب nouveau taxi (شامل 2 کتاب 1 و 2)

آموزش زبان انگلیسی اندروید

معانی متفاوت واژه ها از هم تفکیک شده اند

بر خلاف بیشتر واژه نامه های فارسی، در روند آموزشی و واژه نامه زبان بیاموز، معانی متفاوت واژه ها (با توجه به المان هایی مانند ساختار گرامری، نوع و نحوه کاربرد، تفاوت در معادل های فارسی و …) تفکیک شده و هر معنی با توجه به سطح آسانی یا مشکل بودن یا موضوعش در دسته مرتبط با خود قرار گرفته. جدا بودن معانی واژه ها به شما کمک می کند درک بهتری از ساختار گرامری و تفاوت های معنی واژه در کاربردهای متفاوت داشته باشید. گذشته از آن این تفکیک به شما کمک می کند بتوانید معانی اصلی و اولیه واژه را در ابتدا یاد گرفته و رفته رفته به عمق معنای آن برسید.

دیکشنری آفلاین اندروید انگلیسی و آلمانی

زبان بیاموز برای تقریبا همه واژه ها مثال دارد

داشتن مثال در طول یادگیری واژه های جدید حیاتی است. بدون مثال، امکان درک معنی دقیق یک واژه و نحوه درست استفاده از آن در زبان خارجی وجود ندارد، به همین دلیل ما در واژه نامه زبان بیاموز با توجه به درجه اهمیت و پیچیدگی گرامری هر واژه تعداد زیادی مثال در هر بخش قرار داده ایم. در طول یادگیری و مرور واژه ها در نرم افزار، مثال ها همیشه قابل دسترسی هستند. توصیه می کنیم در طول یادگیری واژه های جدید حتما مثال ها را هم به همراه آن یاد بگیرید.

نرم افزار اندروید آموزش انگلیسی با مثال

زبان بیاموز ادات سخن یا Part of Speech کلمات را مشخص می کند

“ادات سخن” یا Part of Speech به معنای نشان دادن کاربرد گرامری کلمه است. ادات متفاوت سخن عبارتند از: اسم، فعل، صفت، قید، حرف اضافه و … . جدا کردن واژه ها و معانی آنها بر اساس اقسام کلمه در نگاه اول بسیار بدیهی به نظر می رسد اما متاسفانه بخش بزرگی از واژه نامه های فارسی این کار را انجام نداده اند. برای مثال اگر یک کلمه هم به صورت اسم و هم به صورت فعل استفاده می شود، معنای هر دو در کنار هم نوشته می شود. این موضوع به ویژه در زبان انگلیسی که اسامی و افعال تشابه زیادی دارند بسیار با اهمیت است. به دلیل عدم رعایت همین نکته بسیار از فارسی زبانان درک درستی از معانی متفاوت کلمات پیدا نمی کنند و نمی توانند اسم و فعل یک شکل را از هم تشخیص بدهند (در نتیجه از آن به درستی هم استفاده نمی کنند.)

در واژه نامه بیاموز معنای کلمات با توجه به ادات سخن، به طور دقیقی طبقه بندی شده، پس در زمان یادگیری هر کلمه شما میتوانید دقیقا تشخیص دهید که معنی فعلی کلمه مربوط به کدام یک از ادات سخن است.

زبان بیاموز برای همه کلمات تلفظ صوتی و فونتیک دارد

اهمیت یادگیری تلفظ از طریق حروف فونتیک، موضوعی است که بسیاری از مدرسان زبان به آن اشاره می کنند. همانطور که در این مطلب توضیح داده بودیم، بدون استفاده از حروف فونتیک نمی توان تمام جزئیات مربوط به تلفظ درست یک واژه را یاد گرفت. البته خواندن حروف فونتیک شاید در ابتدا سخت به نظر برسد، به همین دلیل هم ما در وبسایت در یک مجموعه مطلب نحوه درست خواندن حروف فونتیک را یاد داده ایم (اینجا برای انگلیسی و اینجا برای آلمانی). در نرم افزار بیاموز هم امکان مشاهده نحوه تلفظ هر واژه همیشه در کنار آن به صورت فونتیک نوشته شده تا از اشتباه یاد گرفتن آن جلوگیری شود. گذشته از آن می توانید نحوه تلفظ درست کلمه و حتی مثال ها را در اپلیکیشن بشنوید.

زبان بیاموز فقط به معنی واژه ختم نمی شود

در هر زبان هر واژه گذشته از معنی، مشخصه های گرامری خود را هم دارد. برای مثال در زبان انگلیسی همه افعال شکل گذشته و گذشته کامل دارند، یا برخی اسامی شکل جمع بی قاعده دارند. در زبان آلمانی و فرانسه هر اسم جنسیت دارد و نمونه های مشابه بسیار دیگر. در طول یادگیری واژه باید به تمام این مشخصه های گرامری توجه کرد و به صورت همزمان آنها را یادگرفت. در غیر این صورت هرگز نمی توانید استفاده درست گرامری از واژه را یاد بگیرید. به همین دلیل در کنار هر واژه ما تمام اطلاعات گرامری مورد نیاز آن را قرار داده ایم.

نرم افزار اندروید آموزش آلمانی با حالت گذشته و جنسیت اسامی

دیگر امکانات

فلش کارت و لایتنر

Leitner Flash Card

فلش کارت یکی از بهترین روش های یادگیری و تمرین واژه هاست. البته برای یادگیری اولیه واژه ما امکان مرور لغات هر بخش را به صورت جداگانه اضافه کرده ایم که می توان با آن هر واژه را به همراه مثال و معنی خواند. فلش کارت ساختار بسیار ساده ای دارد. شما در یک سمت خود واژه در سمت دیگر اطلاعاتی که باید در مورد آن یاد بگیرید را خواهید داشت. پس از دیدن واژه باید سعی کنید معنی آن حدس بزنید. پس از برگرداندن آن می توانید درست یا غلط بودن حدس خود را بسنجید.

لایتنر قابلیت پیشرفته تری است که به شما امکان می دهد نتایج خود را به نرم افزار بدهید. نرم افزار از طریق دریافت این نتایج به لغاتی را که کمتر یاد گرفته بودید بیشتر به شما نشان میدهد. البته ما پا را کمی از این سطح فراتر گذاشته ایم و از طریق دریافت اطلاعات یادگیری زبان آموز، امکان مشاهده نتایج و روند یادگیری را هم برای او فراهم کرده ایم.

آزمون یادگیری واژه ها

Vocabulary Tests

آزمون واژه آموزی یک امکان پیشرفته برای سنجش میزان یادگیری شما در هر بخش است. از طریق انجام این آزمون شما می توانید به صورت دقیق بسنجید که در هر بخش چه واژه هایی را یاد گرفته بودید و چه واژه هایی را بلد نیستید. پس از انجام آزمون شما می توانید نتایج خود را در آن بخش ببینید و البته نتایج شما در سیستم هم ثبت می شود.

آزمون واژه آموزی امکانی است که در بین نرم افزارهای فارسی آموزشی تنها بیاموز به آن مجهز است. ما به سرعت در حال گسترش امکانات این بخش هستیم تا از طریق آن بتوان سرعت یادگیری روزانه زبان آموز را افزایش داد و از فراموش کردن معنی واژه ها جلوگیری کرد.

با گذشت زمان ما امکان پیشروی مرحله مرحله در بخش های لغت دانی را هم به نرم افزار اضافه می کنیم تا از این طریق بتوانید واژه ها را یکی پس از دیگری یاد بگیرید و پس از دادن آزمون هر بخش به مرحله بعد بروید.

واژه نامه آفلاین

Offline Dictionary

زبان بیاموز، گذشته از تمام امکانات آموزشی اش یک دیکشنری همراه هم هست. دیکشنری ای که برخلاف بیشتر دیکشنری های فارسی به صورت کامل استاندارد و با استفاده از متدها طراحی برخی از برجسته ترین واژه نامه های دنیا مانند Oxford، Duden، Cambridge و … طراحی شده.

استفاده از این واژه نامه بسیار ساده است. کافیست در هر صفحه از برنامه بر روی علامت جست و جو کلیک کرده و واژه مورد نظر خود را جست و جو کنید. پس از جست و جو شما لیستی از تمام معانی واژه مورد نظر به همراه مثال و اطلاعات گرامری دریافت می کنید. ساختار جست و جوی بیاموز به شما امکان می دهد که حتی افعال صرف شده و حالت جمع اسامی و … را نیز به سادگی در جست و جو پیدا کنید.

گذشته از امکان جست و جوی انگلیسی، فرانسه و آلمانی به فارسی ما امکان جست و جوی برعکس، یعنی فارسی به انگلیسی و آلمانی را هم در واژه نامه قرار داده ایم. از این طریق شما می توانید واژه های مورد نظر خود را در این دو زبان به سادگی پیدا کنید.

کتابخانه گرامر

Grammer library

تقریبا تمام روش‌های آموزشی زبان های خارجی به نحوی درگیر آموزش گرامر زبان می شوند. بدون یادگیری گرامر یک زبان امکان درک ساختارها و روابط بین واژه ها وجود ندارد. بنابراین هر روند و روش آموزشی به بخش گرامر نیازمند است.

کتابخانه گرامری، یکی از امکانات پیشرفته نرم افزار زبان بیاموز به شمار می رود. در این بخش مفاهیم گرامری پایه تا پیشرفته هر زبان به تفکیک موضوع نوشته اند. این بخش به زبان آموز کمک می کند دانش خود در رابطه با موضوعات متفاوت گرامری را گسترش دهد و نحوه ساخت درست جملات و استفاده درست از واژگان در هر زبان را بیاموزد.

تلفظ و آواشناسی

Pronunciation

دانش آواشناسی، به مجموعه اطلاعاتی اطلاق می شود که به فرد کمک می کند صداها در هر زبان را طبقه بندی و شناسایی کند. گرچه روش های متفاوت آموزشی، نگاه متفاوتی به مقوله آواشناسی و تلفظ در زبان دارند اما یادگیری صحبت کردن و شنیدن در یک زبان جدید بدون درک آوایی از آن ممکن نیست.

یکی از استانداردترین روش های ثبت آوایی واژگان در زبان ها استفاده از الفبای IPA برای نوشتن شکل آوایی کلمات است. البته همه زبان آموزان علائم این الفبا را نمی شناسند. از این همین رو ما بخشی مجزا را به شناخت الفبای آوایی هر زبان و ساختارهای آشنا در تلفظ آن اختصاص دادیم. در بخش تلفظ زبان آموز می تواند با روش های درست تلفظ هر آوا و صداهای متفاوت حروف الفبا اشنا شود.

فرهنگ

Culture

یادگیری یک زبان جدید بدون یادگیری فرهنگ آن زبان ممکن نیست. از همین رو ما بخشی مجزا را برای بررسی فرهنگ و خصوصیات تاریخی، جغرافیایی و مردم شناسی مردم کشورهای مرتبط با این زبان ها در نظر گرفتیم. در بخش فرهنگ زبان آموز می تواند اطلاعات دقیقتری در مورد ساختار داخلی هر یک از کشورها به دست آورد. این اطلاعات در نهایت به زبان آموز کمک می کند بهتر و موثرتر از اطلاعات زبانی خود استفاده کند و با راحتی بیشتری با مردم این کشورها ارتباط برقرار کند.

(بخش فرهنگ هنوز به اپلیکیشن بیاموز افزوده نشده، اما کارشناسان در حال تکمیل این بخش هستند و این بخش به زودی به مجموعه افزوده می شود)

آمار اپلیکیشن زبان بیاموز
بیش از
0
واژه انگلیسی
بیش از
0
واژه آلمانی
بیش از
0
واژه فرانسوی
بیش از
0
مثال
زبان بیاموز در رسانه‌ها

۴۴۸ دیدگاه. نظر بدهید

  • درود فراوان خدا قوت واقعا نرم افزارتون عالی هست من چند ساله زبان آلمانی میخونم و ده ها نرم افزار کمک آموزشی زبان نصب کردم هیچکدوم انقدر خوب و مفید نبودند واقعا سپاسگزارم، شاید باورتون نشه گوشی من آیفون هست ولی با کمال میل فقط برای استفاده از نرم افزار اتون یه گوشی اندروید خریدم.☺️

    پاسخ
  • لطفا روسی هم بذارید از مقدماتی تا پشرفته ممنون

    پاسخ
  • شعله جلیلی خیابانی
    ژوئن 24, 2020 1:35 ق.ظ

    خیلی جامع و خوب ترجمه می‌کنید و از همه مهم‌تر این که برای هر واژه چند مثال هم هست
    بسیار سپاسگزارم

    پاسخ
  • عرض ادب و خسته نباشید. لطفا نسخه iOS رو هم بگذارید
    با تشکر

    پاسخ
  • سلام لطفا نسخه ios رو قرار بدین خواهش میکنم

    پاسخ
  • هدایتی منفرد
    نوامبر 10, 2019 4:42 ب.ظ

    سلام خواهشااااااااا نسخه ios رو بذارید اپ استورهایی مثل اپل اپس به صورت رایگان اینکارو انجام میدن یا اناردونی… بذارید حیفه بخدا

    پاسخ
  • سلام
    این واقعا بهترین اپ موجود برای یادگیری زبان هست خیلی خیلی قدرتمنده و اینکه میخواستم ببینم زبان چینی رو هم قرار میدین یا نه

    پاسخ
  • باسلام و تشکر
    چند پیشنهاد داشتم: 1- درصورت امکان رنگ بندی صفحات حالت تیره یا مود شب هم اضافه شود..2- معنی انگلیسی هم د رکنار معانی فارسی حداقل برای لغات ایلتس اضافه گردد. 3- تلفظ IPA بصورت نوشتاری هم Br و Us هم برای کلمات دو تلفظه در صورت امکان اضافه گردد.
    با سپاس

    پاسخ
  • سلام کاش بتونید قسمتی بزارید که وقتی کلمات جعبه لایتنر رو یاد می گیری و از جعبه خارج میشه در اون قسمت نگهداری بشه که اگه یه وقتی یادت رفت دوباره بهش دسترسی داشته باشی
    ممنون از برنامه خوبتون
    راستی به نظرم اگه بتونید کتاب های داستان و غیره هم اضافه کنید خیلی عالی تر میشه

    پاسخ
  • خواهشا برای آیفون هم بگذارید

    پاسخ
  • مهران آلمان
    نوامبر 8, 2019 2:10 ق.ظ

    درود و احترام خدمت زحمت کشان بیاموز ، تنها درخواستی که از شما داشتم اینه که در بخش داستان میتوانید بهتر و حرفه‌ایی تر کار کنید ( برای زبان آلمانی ) ، ترجمه‌ی بعضی از جملات واقعا دور از ترجمه‌ی واقعیشه و خیلی از داستان‌ها مبهم ترجمه شده اند ….

    سپاسگزار محبت‌تان

    پاسخ
  • من اندروید ندارم و ایفون دارم حالا باید چیکار کنم
    خیلی احتیاج دارم…

    پاسخ
  • من مجبورم برای مطالعه مداوم بیام داخل سایت و برم ک دسترسی رو یه مقدار سخت میکنه اگه نرم افزارتون با آیفون هماهنگ بشه خیلی عالیه مطمئنا خیلی هوادار داره و سود خوبی برای مجموعه شما داره البته ک شماهم میتونین نسختون رو داخل سیب اپ بذارین ک مطمئن باشین از طرف کمپانیه اپل مسدود نمیشه

    پاسخ
  • تورج رزاقی فرد
    اکتبر 14, 2019 8:23 ب.ظ

    سلام من قسمت آلمانی رو الان ۵ ماهه دانلود کردم و خریدم
    بدون تعارف عالی
    یه نکته بد داره که امیدوارم تو رویژن بعدیش درست بشه
    برای حفظ کردن لغات هر چند بار که امتحان کنی فقط با یه آرایش میتونی اونا رو بخونی و یاد بگیری و متاسفانه مغز به جای این که واژه رو یاد بگیره آرایش کلمات پشت هم رو یاد میگیره
    پیشنهاد میکنم در قسمت واژه آموزی برای هر درس تو قسمت فلش کارت یا ترجمه معکوس کلمات امکان به هم ریختن داشته باشن تا بهتر حفظ بشن.
    بازم ممنونم از ساخت یه همچین نرم افزار کاربردی.

    پاسخ
  • سلام
    چرا قسمت کلمات دیگه تلفظ نداره و دیگه نمیشه رو کلمات کلیک کرد و معنیشو دید؟؟؟؟این بهترین سیاست کاری واسه سئو سایت شما و البته واسه ما عالی بود الان دیگه با عکس صفحه و ی پرینت ی بار همه رو برمیداره ادم نیاز به انلاین بودنم نداره

    پاسخ
  • تورو خدا واسه ios هم بذارید دیگه
    خیلی سخت نیست:(
    قطعا برنامه نویسای ios هستن که بتونن این کارو بکنن

    پاسخ
  • سلام وقت بخیر
    خواهشا اگه امکانش هست نسخه ویندوز رو سریعتر درست کنید
    ممنون از لطفتتون

    پاسخ
  • سلام. این نرم افزار بسیار عالی هست و خیلی باعث پیشرفت دانش زبانی من شد.
    امیدوارم مردم این نرم افزار رو بیشتر بشناسن.خودم تا جایی که بتونم به همه معرفیش میکنم .

    پاسخ
  • سلام و تشکر بابت سایت فوق العاده خوبتون به همه من پیشنهادکردم از این طریق اقدام به یادگیری کنن ، برای من که شاغل هستم و زمان حضور در کلاس ندارم عالیه، لطفا اپلیکیشن برای ios هم بزارید

    پاسخ
  • سلام وقت خوش. خسته نباشید برنامه بسیار مفید و خوبی دارید. لطفا
    لطفا
    لطفا برای ios هم تدابیری بیاندیشید

    پاسخ
  • ios لطفاااااااااااا

    پاسخ
  • لطفا برای ios هم بزارید

    پاسخ
  • باسلام و احترام
    آیا با یک نام کاربری و خریدهایی که با آن نام کاربری انجام شده می توان روی دستگاه دیگر از برنامه استفاده کرد؟

    پاسخ
    • سلام با تشکر از اپلیکیشن خوبتون من میخوام از زبانی به زبان دیگر سوییچ کنم در برنامه با مشکل مواجه میشه و پیام میده که ارتباط برقرار نمیشه مشکل چی هست؟

      پاسخ
  • با سلام ،برای آیفون هم بذارید لطفا ios ،ممنون

    پاسخ
  • دوستام

    پاسخ
  • خودم

    پاسخ
  • سلام لطفا برای ios هم برنامتون رو قرار بدین ممنونم خیلی عالیه

    پاسخ
  • با سلام و خسته نباشید.نرم افزار بسیار عالیه.ممنون از شما
    من نرم افزار رو روی گوشی اندروید فعال و خریداری کردم و الان ایفون دارم.چکار باید بکنم؟

    پاسخ
  • دوستان عزیز از نسخه ios خبری نشد؟

    پاسخ
  • به روز رسانی کردم الان.دیگه اون قسمتی که خریداری کردم دانلود نمیشه.منظورم امکانات بیشتر اپلیکیشن هست.کاش به روز رسانی نکرده بودم

    پاسخ
  • Please let me know when the IOS version release

    پاسخ
  • داود کریمی مرید
    سپتامبر 17, 2019 9:49 ق.ظ

    با تقدیم بهترین سلام و احترام به محضر ارزشمند دست اندرکاران محترم این برنامه … بنده یکی از مدرسین رشته زبان انگلیسی هستم و طی دو ده فعالیت در زمینه تدریس و فناوری، به جرأت اشاره می کنم که این نرم افزار، یکی از جامع ترین برنامه های آموزشی (در 4 زبان) است … تا این لحظه، تنها مشکل فنی این نرم افزار، عدم پرداخت آنلاین و تهیه نسخه کامل هست که امیدوارم هرچه زودتر این مشکل برطرف بشه … با درود مجدد و بی نهایت …

    پاسخ
  • هرچند کارتون عالیه ولی اینکه واسه دسکتاپ و اپل نرم افزار ندارید ی ضعف محسوب میشه لطفا برطرف کنید اینو…

    پاسخ
  • اگر میشد با کلیک روی کلمه مستقیم به واژه نامه رفت خیلی خوب دیگه لازم نبود تایپ کنی

    پاسخ
  • لطفا نسخه IOS رو هم تهیه کنید.

    پاسخ
  • حسین حیدریان
    آگوست 11, 2019 7:15 ق.ظ

    سلام روزتون بخیر، تهیه نسخه ویندوز و آی او اس کار بعیدی به نظر نمیرسه.چنانچه مایل باشید هستند تیمهایی که اینکارو انجام میدن .در صورت تمایل میتونم بهتون معرفی کنم .که باهاشون مذاکره کنید.با ایمیل در خدمتتون هستم.

    پاسخ
  • تورو خدا برای ios هم بذ ارید

    پاسخ
  • دو تا پیشنهاد داشتم برای نرم افزار .
    اگر میشه یه امکانی بگذارید که خود کاربر هم بتونه جعبه لایتنر برای خودش بسازه با کلماتی که میخاد . مثلا من میخوام فقط لغات سطح B2 رو کار کنم و داخل لایتنر قرار بدم.
    دوم اینکه امکان انتخاب تمامی کلمات رو توی قسمت واژه آموزی قرار بدین . الان من باید مثلا سطح B1 یا مثلا کتاب منشن B1 رو انتخاب کنم بعد درس به درس شروع کنم کلماتش رو به لایتنر اضافه کنم . اینطوری خیلی زمان میبره . اگر گزینه ای باشه که همه رو یکدفعه انتخاب کرد عالیه.

    پاسخ
  • درود
    نسخه ios رو هم ردیف میکنید؟؟؟؟
    نیازه واقعااااا !!!!!!!!!

    پاسخ
  • Salm
    Chra noskhe ios ndare?!?!

    پاسخ
  • واقعا برنامه عالی هست ولی اشکال بزرگی که داره اینکه برای ios نصب نمیشه لطفا پاسخ بدهید آیا راه حلی هست برای این مشکل.
    باتشکر

    پاسخ
  • سلام

    با تشکر از آموزش بسیار عالی

    امکان استفاده از اپ برای سیستم عامل IOS وجود نداره

    پاسخ
  • افراسیابی
    ژوئن 24, 2019 4:19 ب.ظ

    از زحمات شما بزرگواران سپاسگزارم.

    پاسخ
  • ازاده رحمتي
    ژوئن 24, 2019 1:07 ق.ظ

    سلام خیلی برنامتون عالیه
    خواهشا برای iosهم برنامه بزارید،اطلاع رسانی کنید حداقل بدونیم تا کی برنامش ساخته میشه

    پاسخ
  • غلامرضا رحیمی نژاد
    ژوئن 17, 2019 3:30 ب.ظ

    سلام0 بسیار سایت خوبی طراحی کرده اید. از زحمات شما تشکر می نمایم.

    پاسخ
  • سلام چرا نمیتونم نسخه پیشرفته بخرم؟؟؟بابا توروخدا جوتب بدین کلافه شدم

    پاسخ
  • سلام
    هم زبان انگلیسی و هم زبان فرانسوی رو خریدم. بی هیچ تعارف و مبالغه ای میگم. واقعا یک اپلیکیشن بسیار عالی و با کیفیت هست. به خدا مبالغه نمی کنم. من زیاد اپلیکیشن دانلود کردم (پولی و رایگان) که نمی خوام اینجا ازشون اسم بیارم. اما هیچکدوم به این شکل تفکیک شده و با کلی مثال و توضیحات تکمیلی، معنی واژه ها رو نمیدن. خوشحالم که با این اپلیکیشن آشنا شدم. درود بر شما

    پاسخ
  • خیلی خیلی عالیه واقعا ۲۰

    پاسخ
  • سلام
    اپ بیاموز نسخه ویندوز هم داره ؟

    پاسخ
  • دیکشنری

    پاسخ
  • سلام
    لطفا برای آی او اس هم سریعتر برنامه رو درست کنید..درسته که مشکلاتی داره و سخت شده ولی مدت زیادی میگذره ولی متاسفانه کاری نکردید..حیف این برنامه فوق العاده ست که نسخه ی آی او اس نداشته باشه.مرسی

    پاسخ
  • سلام خیلی عالی هست ولی برای iOS متاسفانه انگار هنوز نتوانستید ایجاد کنید ممنون میشم اینم درس کنید

    پاسخ
  • khalilullahhaidari
    می 17, 2019 7:53 ق.ظ

    یگانه نظر شخصی ام این است که چرا دانلود برای PC امکان پذیر نیست.

    پاسخ
  • لطفا نسخه آی او اس هم بذارید. ممنون

    پاسخ
  • سلام وقت بخیر
    تا چند وقت دیگه زبان روسی رو هم وارد برنامه اندروید میکنین؟

    پاسخ
  • سلام چند روز قبل به طور تصادفی به سایت شما برخوردم اتاقی که کور مال کورمال چهل و چند سال میگشتم چراغش روشن شد حالا ذوق مرگ روشنی هستم یه چرخی دور اتاق زدم تا اینجا که دیدم دمتان گرم از ته دل میگم واقعا ممنونم وقتی کامل اتاق و دیدم احساسمو برایتان می نویسم آرزو می کنم بتونم به انگلیسی برایتان بنویسم
    ازتون ممنونم
    معصومه

    پاسخ
  • سلام نرم افزار iOS ندارید؟!

    پاسخ
  • سلام برای فرانسه چرا اینقدر کمه؟تا سطح سی ندارین؟

    پاسخ
  • هیچ برنامه ای برای تولید اپلیکشن وب و اپل ندارید؟

    پاسخ
  • Salam . Roz bekheyr . Soli dashtam . Aya ekman
    in ra darid zaban česky (ček)ra ba in ravesh dashte bashed
    Ba tashakor

    پاسخ
  • با سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت شما عزیزان سپاس فراوان بابت خدمتی که انجام داده اید .من خارج از ایران زندگی میکنم برای خرید اپلیکیشن کامل مشکل دارم لطفا راهنمایی کنید چطور می توانم اپلیکیشن کامل را تهیه کنم منتظر پاسخ شما هستم.

    پاسخ
    • سلام. متاسفانه در حال حاضر امکان خرید مستقیم از خارج از ایران وجود ندارد اما در برنامه در رابطه با نحوه خرید غیر مستقیم توضیح داده شده. در صورت نیاز میتوانید با بخش پشتیبانی برنامه هم تماس بگیرید.

      پاسخ
  • لطفا زبان روسی و عربی روهم ب app اضافه کنید
    و یک قسمت برای تمرین writing توی app طراحی کنید

    پاسخ
  • سلام اپ شما فقط اندرویده !!؟
    من ios دارم و نیاز به اموزش شما…

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید این اپلیکیشن ترکی استانبول نداره من اونم میخوام.اگه راهنمایی کنید ممنونتون میشم ..

    پاسخ
  • حسین زرکندی
    مارس 20, 2019 5:03 ب.ظ

    متاسفانه برعکس ادعایی که می شه بعد از پریدن نسخه پیشرفته به هر دلیل که چند بار واسم پیش اومده قابل بازیابی نیست و پشتیبانی هم کمک درست نمی کنن

    پاسخ
    • سلام. در صورتیکه به پشتیبانی تلگرامی پیام دهید همکاران حتما تا حل مشکل شما را راهنمایی میکنند. نگران نباشید اطلاعات خرید هرگز از بین نمی روند فقط ممکن است به انها دسترسی نداشته باشید.

      پاسخ
  • لطفا ممنون میشم اگر نسخه iosرا بزارید لطفا please

    پاسخ
  • سلام چرا واس نسخنهiosاکتیو نیس

    پاسخ
  • سلام چرا تعداد لغات سطح بندی شده زبان المانی در نرم‌افزارشما ویک سایت دیگه ،متفاوت هست؟
    مگه این تعداد را گوته مشخص نمیکند
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
  • تعداد لغات سطح بندی شده زبان المانی در چند اپ مختلف یکسان نبود ومن نمیدانم کدام را بگیرم؟
    لطفا راهنمایی کنید.ممنون

    پاسخ
  • با درود و خسته نباشید خدمت تیم بیاموز
    من ۲ روزی هست که با App بیاموز شروع به یادگیری زبان آلمانی کردم. در بخش لغات بسیار عالی هست. فقط یه نظری دارم در جهت بهبود عملکرد نرم‌افزار. اینکه با توجه به وجود لغتنامه در خود App بهتر میشد اگه با انتخاب لغت ( یعنی ضربه زدن روی لغت مورد نظر) برای ترجمه و بررسی بیشتر لغت به لغتنامه داخل App بیاموز لینک میشد.
    با این روش فکر میکنم کاری خیلی بیشتر در دسترس کاربران بود.
    با سپاس از شما

    پاسخ
    • khalilullahhaidari
      می 17, 2019 7:55 ق.ظ

      نظر شما بسیار درست است یکی از مشکلات من هم روی سایت همین بود ممنون

      پاسخ
  • با درود وخسته نباشید خدمت تیم بیاموز.
    دست شما واقعا دردنکنه.من امروز اپلیکیشن بیاموز تهیه کردم برای آموزش زبان آلمانی.تو همین چند ساعتی که با App بیاموز کار کردم خیلی خوشم امد و حیف دیدم که نظرم مطرح نکنم. شاید نظرم بتونه کمکی تو بهبود عملکرد و رضایت مشتری و مصرف کننده رو داشته باشه. و اون اینکه اضافه کردن یک Wörterbuch به این App هست.( حال آنلاین یا آفلاین که البته ورژن آفلاین بنظر بهتر میاد) جهت استفاده از لغت به لغت و دیدن آرتیکل و جمع و حتی تشخیص نوع لغت.(به اینصورت که وقتی کاربر روی هر لغتی که میخواد انتخاب کنه کاربر رو لینک کنه روی یه لغتنامه جهت بررسی لغت مورد نظر). بنظرم خیلی کارجالبی.
    سپاسگزارتون میشم نظرتون در این مورد ارائه بفرمایید.
    با سپاس از شما

    پاسخ
  • سلام لطف کنید و نسخه ios برای گوشی های آیفون رو منتشر کنید، سایت خیلی خوب و کاملی دارید

    پاسخ
  • سلام
    منم. از این برنامه خوشم اومد اما لطفا هر وقت بهش داستان و موزیک اضافه کردین اطلاع بدین که بخرمش.سپاس

    پاسخ
  • سلام
    آیا امکان داره حساب کاربری‌ رو از جیمیل به شماره تلفن تغییر داد؟

    پاسخ
  • آقا چرا برا آیفون نمیسازید؟؟؟

    پاسخ
  • با سلام و خداقوت به دست‌اندرکاران…
    آیا این امکان وجود داره که حساب کاربری‌ام رو از جیمیل به شماره همراهم تغییر بدم؟

    پاسخ
  • سلام…
    حساب کاربریم روی جیمیل ثبت شده.
    میشه اکانت خریدهارو از جیمیل به شماره همراه انتقال داد؟

    پاسخ
  • پاسخگوی کامنتا هستین؛ ولی جالبه در مورد سوال نسخه ios کابرا جوابتون سکوته! حداقل اگه توی برنامتون نیس اعلام کنین دوستان!

    پاسخ
  • درود بر شما
    برای ios اپلیکیشن ندارید؟

    پاسخ
  • چرا نرم افزار زبان ژاپنی ندارید؟ 🙁

    پاسخ
  • سلام أین برنامه روی گوشی آیفون هم نصب میشه؟؟

    پاسخ
  • IOS nadree???

    پاسخ
  • سلام علیکم چیرا این برنامه در کمپیوتر نمیگیره کتاب هایش

    پاسخ
  • Lotfan version e ios ham besazin☹️

    پاسخ
  • سلام من در فرانسه زندگی می کنم . چگونه می توانم نسخه کامل را بخرم و اینجا پرداخت کنم .

    پاسخ
  • امین ایران زاد
    فوریه 3, 2019 7:06 ب.ظ

    اصلا نمیتونم بفهمم چرا ios رو ندارین!!!! میشه لطفااااا یک جواب خوب بدین؟

    پاسخ
  • لطفا نسخه ios هم ارائه بدید

    پاسخ
  • ممد زمانی
    فوریه 2, 2019 4:13 ب.ظ

    با سلام
    خواهش میکنم از مسیئولان و اساتید این سایت خب که نسخه iOS رو هم بسازین. کمک بزرگی به ماها کردین. ممنونم

    پاسخ
  • زبان آلمانی خیلی ناقصه ، و باید بیشتر روش کار کنین ، گرامرش کامل نیست ، واژه نامه هم بعضی لغت ها نیست توش. لطفا رو آلمانی هم کار کنید. ممنون

    پاسخ
  • سلام ممنون بابت مطالب جامعتون واقعا خسته نباشید، لطفا نسخه ios هم بزارید

    پاسخ
  • سلام نسخه ios ارایه نمیدین؟

    پاسخ
  • سلام چرا نسخه ios نمیزارین…

    پاسخ
  • Salam ba tashakor az sayt besiar khubetun v zahamatetun
    Noskhe ios ki montasher mishe?

    پاسخ
  • سلام و خسته نباشین
    ببخشید من در افغانستان هستم و حساب بانکی ندارم آیا راهی هست که بتوانم از این برنامه رایگان استفاده کنم اگر امکانش هست خیلی ممنون میشوم .
    چون راهی برای خرید ندارم حدودا سه زبان میشود ۸۰۰۰۰ هزار تومان که معادل آن به پول رایج ما میشود حدودا ۵۰۰ افغانی پول ناچیزی هست یک راه پیشنهاد کنید لطفا

    پاسخ
    • سلام. همکاران در حال پیگیری این موضوع هستند یک روش برای پرداخت، برای کاربرانی که از افغانستان از برنامه استفاده میکنند پیدا کنند. سعی میکنیم در سریعترین زمان این بخش را راه اندازی کنیم.

      پاسخ
      • در افعانستان تمام صرافی ها تومن معامله میکنند و حساب بانکی و کارت بانکی ایران هم دارند.

        پاسخ
      • سلام من همچنان در افغانستان هستم یک راه حل در پرداخت پیدا کنید خوش میشویم

        پاسخ
  • سلام
    برنامتون خوبه ولی یه چیزهایی کم داره اون چیز ها هم قست داستانها و فیلم و آهنگ هستش اگه این قست ها اضافه بشن عالیه

    پاسخ
  • سلام وقتتون بخیر،من بسته آموزش آلمانی نرم افزارتون رو خریدم منتها برام فعال نشده.باید چی کار کنم؟؟

    پاسخ
  • سلام
    حیفه واقعا نسخه ios ندارین
    خیلی حیففففففففف

    پاسخ
  • ios plz

    پاسخ
    • اقاااااا من این نرم افزارو روی اندروید داشتم کلی هم لازمش دارم چرا برای ورژن ایفون نداره؟

      پاسخ
      • تو پیج دیدم چقدر درخواست شده که ورژن ایفون رو درخواست کردن پیگیری لطفااااااا

        پاسخ
  • این تخنیک بسیار خوب و مفید برای نیازمندان است تشکر از شما این نسخه را به وجود اوردید ممنون از شما

    پاسخ
  • اپ به این خوبی چرا نسخه ios براش نمیسازید؟
    اصلا برنامه‌ای برا ساخت نسخه ios دارید یا خیر؟

    پاسخ
  • کماکان منتظر انتشار نسخه ios هستیم

    پاسخ
  • با سلام و خسته نباشید. مدتی است که قسمت صوتی دیکشنری کار نمی کند. اشکال چیست؟

    پاسخ
  • چرا اپلیکیشن خوب و جامعی مثل بیاموز برای آیفون تعریف نشده و فقط برای اندروید ارائه شده ؟؟!!!

    پاسخ
  • برای pcهم بگذارید

    پاسخ
  • این نرم افزار برای آی‌فون نداره؟من میخوام اگه میشه برای آی‌فون بزارید

    پاسخ
  • بسیار ممنون و خسته نباشید
    استفاده از واژگان کتاب‌‎ها در اپلیکیشن بسیار عالیه

    پاسخ
  • من نسخه قبلی رو میخواستم، امروز آپدیت کردم ولی هم‌ برنامه رو می بنده

    پاسخ
  • سلام توضیحات و نحوه درس دادن شما عالیه .اما چرا ترکیه ای رو داخل اپ ندارید!!!! به این خوبی تدریس کردید که

    پاسخ
  • خب یه گوگل ترنسلیت هم بهش اضافه کنید
    این امکان هم کخ تو متن مثال رو هر کلمه ای که زدیم بره براش مثال ها و توضیحاتشو بیاره اگه هم نبود تو اپ یه پاپ اپ بالا کلمه باز بشه معنی گوگل رو بالا بنویسه

    پاسخ
  • من میخواهم زبان آلمانی بیاموزم

    پاسخ
  • چرا نسخه ios موجود نیس

    پاسخ
  • سلام،
    متاسفانه بعد از آپدیت ، شماره تلفن میخواد، و با دادن شماره تلفن هم هیچ پیامکی ارسال نمیشه،
    و برنامه خود بخود بسته میشه …
    دیگه قابل استفاده نیست اصلا، آپدیت کردم بهتر بشه، کلا برنامه را از دست دادم …

    لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم؟!

    اشتباه کردم آپدیت کردم

    پاسخ
    • سلام. کاربر عزیز احتمالا شما شماره پنل های اس ام اسی را بلاک کرده اید چون این مشکل توسط کاربران دیگر گزارش نشده. لطفا مشکل را از سمت خود بررسی کنید.
      در ضمن میتوانید از طریق ایمیل هم وارد برنامه شوید و اجباری در ورود با شماره وجود ندارد.

      پاسخ
  • سورنا رادمنش
    ژانویه 4, 2019 10:42 ب.ظ

    IOS Versione

    پاسخ
  • نمیشه دیکشنری رو برای اپل هم بزارید؟

    پاسخ
  • سلام برنامه تون حرف نداره،فوق العاده عالیه. ایشاا… موفق باشید…

    پاسخ
  • سلام ببخشید اپلیکیشن زبان ترکی چه زمانی آماده میشود؟

    پاسخ
  • سلام ممنون از اپ عالی تون
    اما اگه بشه سیستم لایتنر رو بهش اضافه کنید در یادگیری تاثیر زیادی داره چون باعث دوره حدود دوماهه یه مطلب میشه

    پاسخ
  • بابک مرادی
    دسامبر 15, 2018 8:52 ب.ظ

    سلام،سایتتون اشکال داره،نمیشه از دیکشنری انگلیسی به فارسی استفاده کرد،مشگل کی برطرف میشه؟

    پاسخ
  • سلام ممنون بابت برنامه خوبتون من واقعا مشکل دارم میشه زودتر برای ایفون هم اپلیکیشنتون رو فعال کنید .

    پاسخ
  • سلام
    میشه نسخه ی ویندوز این نرم افزار رو هم بذارید؟
    همه که گوشی لمسی ندارن

    پاسخ
  • آقا دستت شما درد نکنه واقعا عالیه من اتریش هستم و دارم از روی همین به آموز زبان یاد می گیرم . عالیییییییییی

    پاسخ
  • با سلام و احترام؛
    لطفاً اپلیکیشن رو برای سیستم عامل iOS هم منتشر کنید. خیلی میتونه مفید و راهگشا باشه برای زبان آموزان.
    با سپاس

    پاسخ
  • با درود

    لایتنر کاملا ابتدایی هست، لایتنر باید پیشرفته باشه مثل دولینگو یا ممرایز که زمان بندی یادگیری و مرور و کلمات سخت رو مشخص می کنند و فراگیر رو پیش می برند، اگر نیاز به کار داره خب پولیش کنید

    با سپاس

    پاسخ
  • نسخه ios چی ؟

    پاسخ
  • سلام میشه اپلیکیشن آموزش زبان روسی را هم منتشر کنید

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید نرم افزار زبان بیاموز رو برای سیستم ios ندارین؟

    پاسخ
  • دیکشنری اختصاصی وقتی از 400 کلمه بیشتر میشه دیگه قابل استفاده نیست و قسمت کلمات شما در زمان ورود بدون پیام بسته میشه

    پاسخ
  • لطفا نسخه ios رو هم بدهید

    پاسخ
  • سلام،خیلی جامع و کامل هست،ولی چرا همه نرم افزارهای موجود درایران برای اندروید ونهایتاً iosهست،،،پس ویندوز فون چی میشه؟؟؟؟قصد گسترش این نرم افزار رو برای سایر سیتم عامل ها ندارید؟؟؟متشکرم

    پاسخ
  • منتظر نسخه ایفون هستیم

    پاسخ
  • مصطفی ابراهیمی
    نوامبر 23, 2018 2:56 ب.ظ

    سلام
    چرا فقط اپ اندروید دارید!
    ماها که از ios استفاده میکنیم نباید از لذت داشتن اپلیکشین بهره ببریم
    من خیلی وقته که عضو وبسایتتون هستم وحتی بارها اون رو به دوستام معرفی کردم
    لطفا طرحی بریزید که ماها هم بتونیم از نرم افزار استفاده کنیم
    من مطمئنا تنها نیستم و این حرف خیلی از دوستان هم هست
    با تشکر

    پاسخ
  • سلام برشما تشکر از برنامه ای با ارزش تان
    من در افغانستان زندگی می کنم چطور می تانم برنامه خودم را ارتقا بدم منظورم چطو خریداری کنم ممنون

    پاسخ
  • سلام برشما تشکر از برنامه ای با ارزش تان
    من در افغانستان زندگی می کنم چطور می تانم برنامه خودم را ارتقا بدم منظورم چطو خریداری کنم ممنون

    پاسخ
  • سلام برنامه درسی مناسب مطابق با نرم افزار ندارین؟

    پاسخ
  • اگه واقعا میخوای زبان انگلیسی رو یاد بگیری فقط یه راه داره | هرکی این راز رو فهمیده الان میتونه تموم فیلم های انگلیسی رو 100% متوجه شه | کافی تا این مقاله رو بخونی ** faragiri.com/blog/english **

    پاسخ
  • واقعا سایت عالی دارید .
    لطفآ برای IOS هم قرار بدید . لطفا با ios 9 و ایپد نیز قابل استفاده باشه

    پاسخ
  • لطفا سریعتر نسخه ios رو بذارین واسمون

    پاسخ
  • لطفا برای iOS هم درست کنید شما که اینقد خوبید..

    پاسخ
    • برای اپل لطفا بزارید

      پاسخ
      • سعید محمدی
        اکتبر 1, 2019 12:43 ق.ظ

        ممنون از برنامه خوبتون
        اگر میشد در اپدیت های بعدی در زبان فرانسه در کنار ترجمه فارسی ترجمه انگلیسی لغات و جملات رو هم اضافه میکردین خیلی عالی میشد
        زبان فرانسه خیلی با انگلیسی مرتبطه و بسیاری از لغات مشابه هستن
        ترجمعه انگلیسیشون خیلی بیشتر به کاربرد کلمات فرانسه کمک میکنه
        ممنون

        پاسخ
  • سلام
    یک سوال دارم من تک تک کلمات متن کتاب ۵۰۴ رو خوندم و بلدم آیا با خوندن واژگان کنکور که به تازگی به برنامه اضافه شده چیز جدیدی یاد می گیرم ؟

    پاسخ
  • عالی 🙂

    پاسخ
  • محمد خلیل دشتی نژاد
    نوامبر 3, 2018 8:59 ب.ظ

    لطفا راهنمایی کنید چگونه میتوانیم اپلیکیشن را خریداری نمایم

    پاسخ
  • محمد خلیل دشتی نژاد
    نوامبر 3, 2018 8:57 ب.ظ

    آیا میتوانیم به اپلیکیشن از طریق وات ساپ دسترسی داشته باشیم

    پاسخ
  • داریوش حیدری
    نوامبر 2, 2018 6:11 ب.ظ

    سلام و عرض ادب خدمت ادمین و دوستان گرامی.
    من نرم افزار بیاموز را دانلود کردم و هزینه فعال سازی زبان انگلیسی مبلغ ۲۰ هزار تومن رو هم پرداخت کردم ،پول کم شد ولی نرم افزار هنوز قفله،چندین روز هم گذشت ولی پول برنگشت خواهشمندم اگر کسی شماره ای از پشتیبانی داره بذاره تا پیگیری کنم.ممنون

    پاسخ
  • بهنام احمدی
    نوامبر 2, 2018 11:04 ق.ظ

    با سلام و خسته نباشید. برنامه ی بسیار عالی و تقریبا بی نقصی هست. مخصوصا با آپدیت هایی که ارائه می کنید، ایرادات جزئی موجود هم حتما برطرف خواهد شد.
    به نظر بنده دو مورد هست که اگر کار شود نتایج بسیار بهتر خواهد بود:
    1. ای کاش نرم افزاری با این کیفیت برای ویندوز هم ارائه گردد. تا در اوقاتی خاص، که نیاز به موبایل نیست، از آموزش زبانبوسیله ی لب تاب استفاده کنیم. چرا که در حال حاضر و در زندگی روزانه لب تاب ها جایگاهی کمتر از موبایل ندارند.
    2. مثل بیشتر برنامه های وطنی، شکل لوگوی این برنامه هم در مقایسه با کیفیت آموزشی و محتوای برنامه بسیار نازل هست. و پیشنهاد می گردد، باز طراحی مناسبی صورت گیرد.

    پاسخ
  • سلام لطفا برای ایفون هم به فکری کنید
    ممنون میشم

    پاسخ
  • سلام دوستان عزیز
    از زحمات و تلاش شما واقعا سپاسگذارم
    من حدود ۱۵ سال در انگلیس زندگی می‌کنم این اولین سایتی که به زبان فارسی با مهارت تدبیر شده !
    اگر سایتی که برای آموزش گرامر انگلیسی که در نوشتن گزارش یا نوشته های که برای ویرایش کتاب به زبان انگلیسی کمک می کنه ،لطفا با ارسال ایمیل به fr۴hcs@bolton.ac.uk
    من رو در جریان بگذارین ؟شماره ۴ در ایمیل من به انگلیسی اما در اینجا ظاهرا نمی شه به انگلیس ۴ رو تایپ کرد
    موفق باشین رزا

    پاسخ
  • سلام دوستان عزیز
    از زحمات و تلاش شما واقعا سپاسگذارم
    من حدود ۱۵ سال در انگلیس زندگی می‌کنم این اولین سایتی که به زبان فارسی با مهارت تدبیر شده !
    اگر سایتی که برای آموزش گرامر انگلیسی که در نوشتن گزارش یا نوشته های که برای ویرایش کتاب به زبان انگلیسی کمک می کنه ،لطفا با ارسال ایمیل به fr۴hcs@bolton.ac.uk
    من رو در جریان بگذارین ؟شماره ۴ در ایمیل من به انگلیسی اما در اینجا ظاهرا نمی شه به انگلیس ۴ رو تایپ کرد
    موفق باشین رزا

    پاسخ
  • Noskhe iOS ndare???

    پاسخ
  • SaLm noskhe iOS ndare???

    پاسخ
  • آیا امکان دانلود اپلیکیشن آلمانی بروی ویندوز هست؟

    پاسخ
  • خیلی نرم افزار خوب و کاربردی هستش فقط ای کاش زبان اسپانیایی و ترکی آذربایجانی رو هم داشت

    پاسخ
  • وقتی ورژن ios رو‌نداره به یک ریال هم نمی‌ارزه،

    پاسخ
  • سلام
    ممنون از برنامه خوبتون عالی هست
    فقط دو انتقاد
    1- چرا مترادف ها را بیان نکردید هم در آزمون و هم در مرور لغات خیلی به درد می خوره
    2- در زمان آزمون چرا نمونه استفاده لغت در عبارات را بدون معنی نمایش نمی دهید تا کاربر با جمله آشنا بشه و در صورتی که معنی رو به یاد نیاورد جمله را ببیند شاید یادآوری شود خیلی کاربرد دارد
    با سپاس ممنون میشم پاسخ بدهید
    امیدوارم این دو مورد را در نرم افزار اضافه کنید خیلی کمک می کنین
    نرم افزارتئن خیلی عالی هست این ها هم اضافه بشه دیگه عالی میشه

    پاسخ
  • سلام سایت و اپلیکیشن و در کل طرح بسیار خوبی دارید خیلی کارآمد و مفیده تو تمام این اپلیکیشن ها بهترینید خسته نباشید به امید موفقیت روزافزون

    پاسخ
  • سلام‌میخوتستم‌بدونم‌دقیقا‌چه‌تاریخی قسمت ب۲اضافه‌میشه ب نرم افزار. منتظر باشیم یا خیلی طول میکشه. ۱ماه‌ ۱سال چقد!!!!!!!

    پاسخ
  • سلام‌میخوتستم‌بدونم‌دقیقا‌چه‌تاریخی قسمت ب۲اضافه‌میشه ب نرم افزار. منتظر باشیم یا خیلی طول میکشه. ۱ماه‌ ۱سال چقد!!!!!!!

    پاسخ
  • با سلام ، بنده بخاطر اینکه از این اپلیکشن استفاده کنم مجبور شدم گوشى اندرویدى بخرم!
    کاش نسخه ios رو هم عرضه میکردید.

    پاسخ
  • ios نداره؟؟؟؟☹️☹️☹️
    حداقل یه برنامه جایگزین داخل اپ استور معرفی کنید؟؟؟

    پاسخ
  • لطفا نسخه iosرو اضاف کنید من برا همین برنامه فقط گوشی اندرویدم رو نفروختم و ازش استفاده میکردم تا اینکه گوشی همسرم خراب شد و گوشی خودم رو دادم بهش و الان نمیشه همش برم گوشی رو ازش بگیرم

    پاسخ
  • بسیار علی

    پاسخ
  • سلام خیلی وقته منتظر نسخه ios هستیم .. خواهش میکنم این امکان رو برای ایفونی ها هم فراهم کنید .. ممنون

    پاسخ
    • بهنام ممبنی
      نوامبر 30, 2018 2:08 ق.ظ

      راست میگه خدایی من چیکار کنم بسکه گوشی اندرویدمو بخاطر همین نرم افزار با خودم جابه جا میکنم ، خوب نسخه ای او اس هم بدید بیرون

      پاسخ
  • اپلیکیشن ترکی را از کجا دانلود کنم؟

    پاسخ
  • پس اپلیکیشن ترکی استانبولی کجا است؟ آیا در بازار و…. موجود است؟

    پاسخ
  • سلام

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید.اگر قسمت پیشرفته را بخریم و طی حوصله حدود ۹ ماه با گذارندن همه قسمت های اپ میشه در ازمون ایلتس شرکت کردیا کافی نیس؟،؟؟

    پاسخ
    • سلام میشه فوش های ریکیک رو هم بزارین یکم حال کنیم

      پاسخ
    • برای کسب نمره بالا در آزمون آیلتس به اپلیکیشن های آموزشی متکی نباشید و کتاب های مربوطه و مناسب را مطالعه کنید.

      پاسخ
    • سلام دوست عزیز . اگه میخواین آزمون IELTS بدین باید از کلاس های آمادگی این آزمون استفاده کنید به نظر بنده شما یک آزمون رایگان تعیین سطح آنلاین بدین که سطحتون مشخص بشه و از اون سطح شروع به خوندن کنید. در مورد نرم افزار هم به عنوان کسی که بیش از ۱۰ سال زبان خونده واقعا برای مرور لغات و اصطلاحات و گرامر خیلی عالی هستش

      پاسخ
  • خیلی خیلی برنامه خوبیه ولی ای کاش که نسخه ios رو میزاشتسن 🙁

    پاسخ
    • با سلام وتشکر از برنامه خوبتون اگه امکان داره لغت کتابهای ابتیمال ب1واسپکته ب 2روهم در اپلیکیشن بگذاریدوشریته4
      باتشکر

      پاسخ
  • ios چى؟

    پاسخ
  • میشه برایه ویندوز هم بسازید با تشکر.

    پاسخ
  • اول سلام
    اما بعد ، لطفا قابلیت جست و جو رو به بخش گرامر هم اضافه کنید.
    با تشکر

    پاسخ
  • سلام چگونه این اپیلیکشن رو دانلود کنم

    پاسخ
  • عبدالعلی علوی فر
    آگوست 15, 2018 11:44 ق.ظ

    در مورد کلماتی که شامل affix هستند هم توضیحاتی در موردش اضافه کنید و اینکه هم خانواده های یک کلمه رو هم در لیست نمایش بدید . کاری که دیکشنری ابادیس به عنوان نمونه انجام میده و قابلیت تکمیل دیکشنری توسط کاربران تایید شده هم ایده خوبی هست.

    پاسخ
  • عبدالعلی علوی فر
    آگوست 15, 2018 11:40 ق.ظ

    اگه بشه OCR را اضافه بفرمایید که با دوربین گوشی کلمه رو بشه اضافه کرد و یا در همون حالت کنار کلمات معنی هم نمایش داداه بشه (چیزی شبیه به واقعیت افزوده) فوق العاده میشه. قطعا تکنولوژی بالایی رو می طلبه ولی بنظرم یگانه نرمافزار در این سطح خواهد بود
    با تشکر از زحماتتون و واقعا عالی عمل شده

    پاسخ
  • برای iosندارید؟

    پاسخ
  • سلام من اپ شمارو خریداری کردم و خیلی ازش راضی هستم و خیلی ممنونم از زحماتی که میکشید
    فقط 3 مورد یکی اینکه توی قسمت مرورکلمات کتاب ها (قسمت فلش کارت) خط مشکی رنگ زیر کلمات چیه . چه کاری انجام میده؟؟
    و دوم اینکه اگه بتونید یک سری کلمات که هم معنی هستن در یک درس و یا تلفظ مشابهی دارن رو پشت سر هم بزارید که آدم بتونه تفاوتشون رو درک کنه و بهتر تو یادش بمونه خیلی خوب میشه
    و مورد آخر هم اینکه لطفا توی آپدیت های بعدی برنامه ی قابلیت بزارید که واژگان کتاب به طور اتومات بتونه رد بشه تا وقتی کاربر نیاز داره واژگان رو یاد بگیره سریع تمام تلفظ ها براش یکی یکی رد بشه و نیاز به رد کردن دستی نباشه.
    ممنون

    پاسخ
    • نکاتی که در مورد فلش کارت به آنها اشاره کردید درست است. ما در حال طراحی یک سیستم جدید فلش کارت و اضافه کردن لایتنر به برنامه هستیم. این امکانات به زودی به برنامه اضافه می شوند. در رابطه با پیشنهاد دوم هم احتمالا پس از اجرای روند اصلاح این مشکل هم رفع می شود.

      پاسخ
  • سلام. ممنون از برنامه خوبتون
    یه پیشنهاد برای زبان آلمانی دارم. اینکه چون جمع آلمانی قاعده خاصی نداره برای جمع اسامی آلمانی هم فلش کارت بذارید. خیلی ممنون

    پاسخ
  • درود دوستان عزیز و گرامی شوربختانه متوجه شدم لینگ گوگل پلی تو سایتتون وجود نداره و کاربر رو مجبور به نصی مارکت های ایرانی میکنید این کار اصلا مورد پسند نیست

    پاسخ
  • سلام لینک مستقیم دانلو برنامرو بزارین

    پاسخ
  • سلام
    چقدر ديگه بايد صبر كنيم براى نسخه ios؟

    پاسخ
  • امین شریفی
    آگوست 4, 2018 3:45 ب.ظ

    سلام
    واقعا ممنون.خواهشا و در صورت امکان اپلیکیشن آموزش زبان روسی هم قرار بدین.خسته نباشین.

    پاسخ
  • سلام
    وقتتون بخیر
    برای نسخه کامپیوتر هم ندارید؟؟؟
    چون من شرایطم طوری نیست که بتونم همیشه با موبایل از این نرم افزار استفاده کنم بخاطر همین نیاز به نسخه کامپیتری دارم. ممنون میشم برام بفرستید اگه داشتین

    پاسخ
  • اگه ۵ سال قبل بود من به شما حق میدادم که نسخه ios نداشته باشید اما با توجه به محبوبیت بالای ios میان کاربران این ضعف بزرگی برای کار شما به حساب میاد که باید در صدد رفع اون بر بیایید.

    پاسخ
    • سلام. نداشتن نسخه ios متاسفانه نقصی از جانب ماست. در حال حاضر منابع فنی و مالی ما امکان تولید نرم افزار برای این سیستم عامل را نمی دهد. سعی میکنیم در آینده حتما برای این سیستم عامل هم برنامه را منتشر کنیم.

      پاسخ
  • سلام
    نسخه پیشرفته رو خریداری کردم ولی بهم اجازه دسترسی بهم نمیده ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

    پاسخ
  • با سلام
    ضمن تشکر از نرم‌افزار خوبتون میخواستم بدونم مشکل دانلود نسخه پیشرفته از بازار حل نشده ؟

    پاسخ
  • سلام با تشکر از برنامه خوب و کاربردی شما، یه سوال داشتم . برنامه برای گوشی من تلفظ انگلیسی صوتی داره ولی تلفظ صوتی آلمانی نداره( تو قسمت تنظیمات قسمت تست صدا رو میزنم ،صدا نداره )لطفا در صورت امکان منو راهنمایی کنید. ممنون

    پاسخ
  • سلام..
    نرم افزار بیآموز برای هر زبان آموزی بسیتر عالی هست…
    ولی نمی توانم از درون برنامه نسخه پیرفته را خریداری کنم
    یعنی اتصال نرم افزار به سرویس بازار برقرار نمیشه..

    پاسخ
  • کارتون عالیه.
    لطفا لغات سایر کتابهای Scheritte رو هم قرار بدید. منتظر نسخه iOS هم هستیم.

    پاسخ
  • پیشنهاد می کنم در قسمت واژه آموزی موضوعی بخشی رو تحت عنوان سیاست اضافه کنید.

    پاسخ
  • لطفا نسخه ios
    اپلیکیشن به این خوبی رو ما هم می خوایم استفاده کنیم

    پاسخ
  • کارتون حرف نداره و امیدوارم به زودی نسخه ios هم اضافه بشه

    پاسخ
  • سلام لطف کنید پاسخ بدید
    چرا نرم افزار ios ندارید ویا تا کی ارائه میدید

    پاسخ
    • سلام. متاسفانه در حال حاضر ما توانایی مالی و فنی کافی برای انتشار نسخه iOS را نداریم. البته اجرای ان بخشی از برنامه های بلند مدت مجموعه است.

      پاسخ
  • سلام ببخشیدچجوری میشه دانلودش کردمن که هرکجاش سرمیزنم لینک دانلودنمیبینم نمیدونم ازکجابایددانلودکرد

    پاسخ
  • بهترین اپ مربوط به آموزش زبان در حال حاضر است
    فقط اگه یه قسمت برنامه ریزی پشنهادی برای خواندن گرامر داشت از هر نظر کامل میشد 🙂

    پاسخ
  • سلام من بسته های پیشرفته آموزش انگلیسی و آلمانی رو از تو اپ خریدم در مجموع به قیمت چهل تومان ولی وقتی آپدیت کردم همش پاک شد و میگه دوباره باید بخری
    حالا من باید چیکار کنم لطفاً جواب بدین؟؟

    پاسخ
  • سلام
    ممنون از برنامه و سایت خوبتون .من یک خواهش دارم میشه زبان کره ای رو هم اموزش بدید خواهش میکنم

    پاسخ
  • لطفا نسخه ios هم بگذاريد اين همه درخواست شده

    پاسخ
  • با سلام من در خارج از ایران هستم برای خرید نرم افزار باید چی کار کنم.

    پاسخ
  • سلام، وقتتون بخیر
    چرا برای ios نسخه ای تدارک نمیبینید؟ حیف نیست همه دوستداران نتونن استفاده کنن همشهری؟

    پاسخ
  • سلام چرا برای ios ندارید ؟

    پاسخ
  • سلام نسخه پیشرفته برای خرید باید به اپ بازار وصل بشه که آزاد بشه
    هر کاری میکنم به کافه بازار وصل نمیشه
    چیکار کنم

    پاسخ
    • سلام. متاسفانه این مشکل از جانب کافه بازار است. ما در حال پیگیری حل مشکل هستیم.

      پاسخ
    • مایکت رو دانلود کنید و از طریق اون، بیاموز رو دانلود کنید. من فقط اینطوری تونستم قسمت های قفل شده رو خریداری کنم

      پاسخ
  • ممنون از اپلیکیشن و سایت خوبتون لطفا در google store موجود کنید بخاطر نبود دانللود مستقیم اپلیکیشن لطفا برای اینجانب ایمیل کنید با تشکر

    پاسخ
    • سلام. برنامه با نام “زبان بیاموز” در گوگل پلی استور هم موجود است. این نام را جست و جو کنید تا برنامه را پیدا کنید.

      پاسخ
  • سلام نرم افزار خیلی خوبی دارین ممنون
    خواهش میکنم سطحb2زبان آلمانی رو بزارین
    خیلی وقته منتظرم

    پاسخ
  • سلام.من برنامه رو دانلود کردم ولی یه متنی میاد که نوشته زبان انتخاب شده روی گوشی شما نصب نمیباشد,برای نصب روی دکمه ی زیر کلیک کنید,وقتی روی اون کلیک میکنم مینویسه زبان نصب شده است ولی نمیاد.مشکل از چیه؟

    پاسخ
  • سلام چرا زبان اسپانیایی بیاموز یاد نمیده ؟من خیلی دوست دارم لطفا این زبان رو هم اضافه کنین.ممنون

    پاسخ
  • ازتون خواهش دارم که واسه ios هم اپلیکیشن درست کنین خب این که خیلی ظلمه

    پاسخ
  • لطفا ios رو بزارید مگه ما چه گناهی کردیم؟

    پاسخ
  • با سلام و عرض وقت بخیر…
    من بارها از هر دو درگاه تلاش کردم دانلود کنم ولی نشد ، میشه خواهش کنم راهنمایی کنید من چیکار کنم؟

    پاسخ
    • سلام. در صورتی که در مرحله دانلود در مارکت دچار مشکل شده اید، لطفا با پشتیبانی مارکت ها تماس بگیرید. در صورتیکه از فیلتر شکن استفاده می کنید در زمان دانلود ان را خاموش کنید.

      پاسخ
  • محمدرضا
    می 24, 2018 11:48 ق.ظ

    با سلام خدمت شما میخواستم بدونم ک این اپ شما کامل شده یا هنوز درحال تکمیل شدنه؟ایا نواقصی رو ک دوستان گفتن درش برطرف شدن؟ایا دروس جدید اضافه شدن؟

    پاسخ
    • سلام. ما به طور دائم در حال بهبود اپلیکیشن هستیم و درسهای جدید در هر به روز رسانی به برنامه اضافه خواهد شد.

      پاسخ
  • من برای ترجمه میخواستم استفاده کنم نه لغت را ترجمه کرد نه متن را دلیلش چی بود نمیدونم

    پاسخ
    • سلام. زبان بیاموز یک اپلیکیشن آموزشی است، البته مجهز به یک دیکشنری رایگان آموزشی هم هست اما برای ترجمه تخصصی از اپلیکیشن های مناسب برای این کار استفاده کنید.

      پاسخ
  • خواهش ميكنم خواهش ميكنم خواهش ميكنم براي ios اپليكيشن بزاريد من هر سري بايد وارد سايت بشم، مطمئنا خيلي ها اين مشكل رو دارن پس لطفا زودتر ☺️

    پاسخ
  • سلام کتاب بسیار معروف آلمانی studio_d را کی اضافه میکنید؟؟

    پاسخ
    • سلام. در حال حاضر همکاران بخش محتوای المانی در حال اضافه کردن لغات سطح B2 هستند. پس از ان سعی میکنیم مجموعه های بیشتری را به اپلیکیشن اضافه کنیم.

      پاسخ
      • درود , چند ماهه که منتظر اضافه شدن این کتاب هستم , اما گویا هنوز این کار انجام نشده , لازم به توضیحه که بیشتر آموزشگاه ها بر اساس کتاب Studio تدریس میکنن و فهرست واژگان اون کتاب های موجود دیگه تو برنامه (بجز منشن) برای زبان آموز از درجه اهمیت کمتری برخورداره , نوشتن و در اوردن فهرست واژگان فقط سطح 1 این کتاب با همه ی موارد از جمله کارشناسی مربوطه بعید میدونم بیشتر از دو ماه زمان ببره

        پاسخ
      • سلام اپلیکیشنی برای IOS ندارید؟

        پاسخ
  • سلام
    این اپلیکیشنتون که میگن انقدر خوبه چرا نسخه ios نداره؟!!!

    پاسخ
    • متاسفانه ما امکانات کافی برای ارائه نسخه ios را نداریم. در نتیجه در حال حاضر این نسخه وجود ندارد.

      پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      شما چرا به جای ios اندروید نداری؟ نسخه اندروید اینقدر خوبه

      پاسخ
  • سلام، نسخه ios رو چطور می تونم دانلود کنم

    پاسخ
  • زبان روسی نداره؟؟؟

    پاسخ
  • نسخه ios هم بزنید لطفا

    پاسخ
  • لطفا برنامه را برای ios هم بسازید

    پاسخ
  • سلام. وقت بخیر. نسخه ی ios فعلا ارائه نشده یا کلا” قرار نیست ارائه بشه؟

    پاسخ
    • سلام. در حال حاضر ما منابع فنی و مالی برای شروع به کار این بخش را نداریم. در صورت ایجاد این بستر حتما برنامه برای سیستم عامل ios هم تولید خواهد شد.

      پاسخ
  • سلام
    از برنامتون خیلی راضیم مخصوصا قسمت واژگان کتاب ها ، ازتون می خوام زیان روسی رو هم در صورت امکان به برنامه اضافه کنید.
    با تشکر

    پاسخ
  • احمد سیر سیفی
    می 1, 2018 11:20 ق.ظ

    خیلی عالی بود تشکر ازشما

    پاسخ
  • سلام و درود.
    عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیه
    افسوس ک نسخه ios وجود نداره.
    بسیار خوب میشد اگه بطور اینترنتی حساب کاربری ایجاد میشد و همون امکانات اپ بطور آنلاین در اختیارش قرار میگرفت. جایگزین خوبی برای اپل دارا میتونست باشه. درست مثل چند نرم افزار مشابه خارجی.
    ب جرات میگم ک بیاموز لنگه نداره
    کار خوبتون رو تکمیل کنید
    آرزوی موفقیت دارم براتون
    مرسی

    پاسخ
  • برنامرو نمیشه خرید در صفحه اتصال به مایکت میمونه وصل نمیشه.

    پاسخ
  • سلام من برای زبان اینگلیسی و المانی نسخه پیشرفته رو خریدم و با وجود اینکه توکن برام فرستاده شد پیام خطا در خرید اومد.الان نمیدونم چکار کنم و به برنامه نیاز دارم لطفا رسیدگی کنید.

    پاسخ
  • با سلام و خسته نباشید
    من ی خواهشی داشتم ، لطفا زبان روسی رو هم به اپلیکیشینتون اضافه کنید ، اخه خیلی سخته همیشه بیای توی سایت و یاد بگیری
    خواهش میکنم اضافه کنید
    ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ
  • سلام،لطفا زبان روسی را هم به اپلیکیشن اضافه کنید

    پاسخ
  • سلام نسخه جدید نسبت به نسخه قبلی یه ایراد بزرگ داره و اون اینه که در نسخه قبلی در قسمت مرور لغات یه گزینه برای جستجوی واژه و کلمات از واژه نامه بود که در پیدا کردن معانی بعضی لغات جملات مثال زده شده بسیار کاربرد داشت که الان تو نسخه جدید نیست و به جاش گزینه قطع صدا گذاشته شده که کاربرد زیادی نداره اگه میشه یه بازنگری بکنید با تشکر

    پاسخ
  • یه پیشنهاد دیگه هم دارم:
    – امکان بررسی تلفظ لغات (علی الخصوص آلمانی؛ چون مظلوم واقع شده) رو توو نرم‌افزارتون بذارین؛ ما تلفظ کنیم و نرم‌افزار بهمون نمره بده…

    پاسخ
  • در آپدیت نسخه جدیدتون مشکلی برای ستاره‌دار شدن دروس‌ خوانده‌شده‌ی بخش آلمانی پیش اومده و به این صورت دروس، نخوانده تلقی میشه؛
    لطفاً و جسارتاً اونو رفع کنین… البته مشکل از یکی دو اپدیت قبل هست که هنوز برطرف نشده است.
    – یک پیشنهاد هم دارم؛ برای هر لغت، همانطور که علامت بعلاوه‌ی کوچکی (+) بالای آنها تعریف شده که در صورت زدن آن میتوانیم انرا به لغات دلخواه انتقال داد، طرف دیگر علامتی مشابه آن اضافه کنید برای توضیحات دلخواه ما؛ مثلا در توضیح دلخواه کلمه‌ی Wahr بتوانم بنویسم “این کلمه مشابه Wahl است و اشتباه گرفته نشود” یا هر توضیح دیگری که مد نظر خواننده ست.

    پاسخ
  • نرم افزار مشکل داره ، وقتی زبان رو انتخاب می کنم برنامه کرش می کنه …

    تو کد نویسی ش به سیستم عامل های مختلف اندروید دقت نشده …. لطفا درستش کنین

    پاسخ
    • سلام. در نسخه جدید تغییرات زیادی در برنامه به وجود آمد که موجب شد در برخی نسخه های اندروید با مشکلاتی همراه باشد. همکاران به سرعت در حال رفع مشکلات هستند.

      پاسخ
  • سلام
    نرم افزار خوبی.ه
    دست مریزا
    دو چیز بهش اضافه بشه، جذابتر میشه:
    ۱. آزمون که حاوی لغات و گرامرها آموزش داده شده باشه تا خواننده طریقه صحیح بکارگیری کلمات رو یاد بگیره
    ۲. تست تلفظ صحیح کلمات

    پاسخ
  • نسخه iOS نداره؟

    پاسخ
  • سلام ببخشید چ موقع باید اپدیت کنیم نرم افزارو و باید برای هر دفعه اپدیت کردن ۱۵ هزارتومان بدهیم و کلا تا اخر پروسه یادگیری باید چندبار اپدیت کنیم؟؟

    پاسخ
    • سلام. خیر به این سوال در بخش سوالات رایج پاسخ داده شده. در همین صفحه نیز بارها به همین سوال پاسخ داده شده.

      پاسخ
    • سلام .
      من خریدم برنامه فوق العاده ای هست .

      فقط یکبار برنامه رو خریداری میکنید .

      از خریدش پشیمون نمیشید .
      خودم زبان آلمانی و انگلیسیشو خریدم.

      پاسخ
  • اپلیکیشن زبان بیاموز عالیییییییییییییییییییه
    کاش نسخه رو کامپیوتر هم میداشت و روی کامپیوتر هم نصب میشد؟
    خواهش میکنم این حالت رو هم فراهم کنید؟
    خواااااااااااااااااااااااااااااااااهش

    پاسخ
  • لطفاً امکان ارتباط با شما، از طریق تلگرام رو هم فراهم کنین؛ که نظرات و مشکلاتمونو راحت‌تر با شما درمیون بذاریم.

    ممنون

    پاسخ
  • در آپدیت نسخه 4.0 تون مشکلی برای ستاره‌دار شدن دروس‌ خوانده‌شده‌ی بخش آلمانی پیش اومده و به این صورت دروس، نخوانده تلقی میشه؛
    لطفاً و جسارتاً اونو رفع کنین

    با تشکر

    پاسخ
  • شما بی نظیـــــــــــــــــــــــــــــــــــر هستین؛ بی نظیر
    پیشنهاد میکنم هر کی میخواد زبان یاد بگیره اول این نرم‌افزارو نصب کنه و با سایت شما شرو کنه

    پاسخ
  • سلام.امکان داره این نرم افزار رو روی کامپیوتر هم نصب کنیم؟

    پاسخ
  • خدایش دم شما گرم خیلیap. دیوانه ای خدا خیرتون بده حلال خرین انصافا واقعا ۱۰۰ هزار می ارزه ap شما اصلا تشویق شدم به یادگیری

    پاسخ
  • تو رو خدا ی امکانی بزارید ک بشه تلفظ رو خودمون انتخاب کنیم ک امریکا باشه یا بریتیش من تقریبا هیچ نرم افزار ب درد بخوری با تلفظ بریتیش پیدا نکردم اگه شما این امکان رو اضافه کنید واقعا متمایز میشید

    پاسخ
  • سلام و تشکر بابت زحماتتون.
    اپلیکشن رو نصب کردم اما با توجه به اینکه به اینترنت کانکت هستم خطای وصل نبودن به سرور رو میده.چیکار کنم؟

    پاسخ
  • سلام لطفا نسخه iosاپلیکیشنتونو بزارین

    پاسخ
  • محمد رضا
    مارس 6, 2018 3:28 ق.ظ

    با سلام خدمت شما.ببخشید من نسخه کامل این نرم افزار رو خریدم. الان گوشیمو عوض کردم چجوری میتونم اینو به گوشی جدیدم انتقال بدم؟

    پاسخ
    • در قسمت سوالات رایج داخل برنامه (منوی سمت راست صفحه اصلی) به این سوال پاسخ داده شده. در صورت داشتن مشکل با پشتیبانی داخل برنامه ارتباط برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند.

      پاسخ
  • سلام
    لطفا برای گوشی های ایفون رو هم بزارید
    لطفا لطفالطفا لطفا

    پاسخ
  • باسلام من اين نرم افزارو قبلا براي گوشي اندرويد خريداري كردم اما الان گوشيمو عوض كردم آيفون .لطفا نسخه آيفون روهم بزاريد .

    پاسخ
  • امین رحمتی
    مارس 3, 2018 11:22 ب.ظ

    سلام من نمیتونم نسخه پیشرفته رو بخرم
    ارتباط با بازار برقرار نمیشه چیکار باید کنم؟؟؟؟

    پاسخ
  • سلام
    مدیر محترم ب آموز
    گوشی بنده سامسونگ مدل a7 هستش ولی نمی دونم چرا صوت تلفظ صحیح کلمات را پخش نمی کنه و من نمی تونم صوت تلفظ صحیح کلمات را یاد بگیرم لطفا کمکم کنید

    پاسخ
    • سلام. لطفا در صورتی که برنامه نسخه اخر نیست (نسخه 3.5) حتما برنامه را به نسخه اخر ارتقا دهید. سپس وارد بخش تنظیمات شوید.

      پاسخ
  • IOS ها چه کنند ؟

    پاسخ
  • سلام لطفا نسخهiOS هم اضافه کنید

    پاسخ
  • سلام
    بابت مطالب سایت ممنونم . لطفا نسخه ی iOS اپلیکیشن را هم بگذارید.
    سپاس

    پاسخ
  • با تشکر از زحماتتون لطفا نسخه ios هم اضافه بشه. ممنونم

    پاسخ
  • لطفا زبان روسی را اضافه کنید

    پاسخ
  • برای انگلیسی هم سرگرمی بگذارید

    پاسخ
  • سلام زبان روسی هم اگه اضافه کنین عالی میشه

    پاسخ
  • چرا ios ندارین؟

    پاسخ
  • با عرض سلام و خسته نباشید به تیم ب آموز
    یک سوال داشتم برنامه ای برای ارایه نرم افزار روی پلت فرم ios ندارید؟

    پاسخ
  • محمد امين
    فوریه 7, 2018 10:16 ب.ظ

    سلام
    چرا براي ios نساختين؟
    اصلاً مي سازين.خيلي وقته منتظريم.

    پاسخ
  • با سلام و خسته نباشید
    وقتی میخوام به پیشرفته ارتقاء بدم میزنه ارتباط با سرور کافه بازار به دلیل شلوغی میسر نیست.
    لطفاً پیگیری کنید.
    اگه لطف کنید به ایمیلم پاسخ بدین ممنون میشم
    مرسی

    پاسخ
  • درود بر شما خوبان
    زبان روسی به این برنامه افزوده نخواهد شد؟

    پاسخ
  • سلام دوستان من تازه اپلیکیشن رو نصب کردم و میخوام المانی رو شروع کنم ولی نمیدونم چطور و از کجا؟ دوستانی که تجربه دارن بهم کمک کنن.ممنون

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید ، لطفا نسخه ای هم برای ios این نرم افزار تهیه کنید. متشکرم

    پاسخ
  • چطور ميگيد ١٠٪‏ از مشتريانتون آى اُ اسى هستن. من فكر ميكنم بيشتر از اين حرفا هست. لطفن پيگيرى كنيد نرم افزارتون براى آى اُ اس هم بياد. ممنون

    پاسخ
  • سلام
    چرا نسخه ي ios ندارين!

    پاسخ
  • چرا لغت جدید وارد میکنم برنامه بسته میشه

    پاسخ
  • سلام
    هزینه نرم افزار پرداخت شد
    اما متاسفانه نرم افزار به روز نشد و بخشهایی از اون محدود باقی مونده. مشکل کار کجاست؟

    پاسخ
  • میشه این نرم افزار رو برای ویندوزهم طراحی کنید همراهم آندرویدنیست

    پاسخ
  • زهراعلیزاده
    ژانویه 11, 2018 9:02 ب.ظ

    سلام برای اولین بار می تونم بگم تو کارتون یه ضعف بزرگ دارین و من به شدت عصبانیم و الان کی جواب منو می ده ؟؟؟حدود مهر ۹۶بود این اپو دانلود کردم و بسیار راضی بودم و مرتب اپدیت می کردم و امروز در تاریخ ۹۶/۱۰/۲۱حدود ساعت ۲:۳۰اپ فرانسه رو دانلود کردم و۱۵۰۰۰هزار تومان هم واریز کردم پس از نصب به یک باره زبان انگلیسی کامل بسته شد یعنی گفت که باید ۱۵تومان واریز کنم و هم اپ فرانسه که اونم گفت ۱۵ تومان دوباره به انگاری همه چی از اول امد واقعا چرا باید یه همچین اتفاق بزگی بیفته که ۳۰تومان هم برای من ۳۰تومانه و من با اعتماد به اپ شما این کارو کردم درست نیست واقعا همچین ضعف بزرگی داشته باشه

    پاسخ
    • سلام. نگران نباشید، موضوع را از طریق بخش پشتیبانی مطرح کنید. همکاران حتما مشکل را برطرف کرده و مبلغ را برای شما بر می گردانند.

      پاسخ
  • با سلام و احترام حدودا ٦ ماه دقيقا اول تيرماه امسال از آخرين صحبت شما در مورد طراحي نسخه سيستم عامل ios در كانال مي گذرد اما شما به كلي اين مورد را فراموش كرده ايد الان اكثر اپ هاي ios ايراني همراه بانك ها و….در نرم افزار سيب اپ مي باشند خب اصرار شما براي قرار دادن نرم افزار در اپ استور چيست؟؟؟!آيا در مدت اين ٦ ماه اصلا اقدامي در اين زمينه صورت گرفته است يا خير؟ و لطفا پاسخ دهيد مطمعنا اين سوال خيلي از دوستان مي باشد متشكرم

    پاسخ
    • سلام. ما دغدغه های کاربران IOS را کاملا درک می کنیم اما مشکلات تنها محدود به تحریم از جانب اپل نیست. واقعیت این است که برای طراحی برنامه در IOS، در واقع باید برنامه به طور مجدد طراحی و نوشته شود که بسیار پر هزینه است. از طرف دیگر تنها 10% از کاربران ما را افراد با دستگاه های اپل تشکیل می دهند، بنابراین صرفه فنی، اقتصادی و زمانی کافی برای تولید اپلیکیشن در IOS برای تیم ما وجود ندارد. در حال حاضر تیم فنی ما برنامه ای برای تولید اپلیکیشن در سیستم عامل IOS ندارد اما سعی می کنیم با ایجاد تغییراتی در نسخه وب، امکان استفاده از برخی امکانات را به صورت اینترنتی ایجاد کنیم.

      پاسخ
      • با عرض پوزش چقدر شما عجیب صحبت میکنید!!! یک درصد کاربران اپل دارن؟!!! نرم افزار شما فوق العادست اما دلیل اینکه همه گیر نشده اینه که برای اپل برنامه ریزی نکردید، ممکنه حتی کسایی که از ای او اس استفاده میکنم بیشتر هم باشه و اگر نرم افزارتون رو تو سیب اپ بزارید نیازی اپل دارها هم می‌توانم دانلود کنن.. اما به هر ترتیب شما برای راحتی کاربران نمی خواهید حرکتی رو انجام بدید پس لطفا دروغ هم نگید که یک درصد هستن و دلیل های واقعا بی ارزش…ممنون

        پاسخ
  • این اپ رو برای ایفون چرا بیرون نمیدید؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  • نرم افزار خیلی خوبیه .اما اگه مقدوره برای PC هم درستش کنید

    پاسخ
  • سلام ، برنامتون خوبه، فقط اینکه برای تعویض به لهجه انگلیسی در زبان انگلیسی تغییری در لهجه نمی کند یک بار به نظرم این اتفاق افتاد ولی الان که هرسری این گزینه رو عوض میکنم اتفاقی رخ نمیده علتش چیه؟ من از طریق سایت و به روش استفاده از mykat نرم افزار رو دانلود کردم

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید
    اش برای سیستم عامل iOS هم اپلیکیشن رو قرار میدادید.

    پاسخ
  • ممنون میشم آموزش زبان ترکی استانبولی هم به این اپلیکیشن خوب اضافه کنید

    پاسخ
  • چرا در اپلیکیشن زبان روسی نیست ؟! 😐

    پاسخ
  • اگه ميشه براي ios روهم بزاريد

    پاسخ
  • salaaam amoozeshatoon awlieee harf nadaree faghat lotfan application ro baraye ios ham bezarid maaaamnooon az saite binaziretoon

    پاسخ
  • سلام.چرا در اپلیکیشن زبان روسی نیست؟

    پاسخ
  • سلام وقتتون بخیر
    نحوه ی اموزش شما خیلی جالب و ساده و روان هست در عین حال خوب تو ذهن میشینه اما متاسفانه اپلیکیشنتون نسخه آی او اس نداره کاش بشه که تهیه بشه .

    پاسخ
  • ممنون که A2 B1 رو اضافه کردید.
    واقعا بدون اغراق : کامل
    جملات کاربردی عاااااااااالی

    پاسخ
  • چرا نسخه iOS ندارين؟

    پاسخ
  • با سلام.با تشکر از برنامه کاربردی و جالب شما .چرا صدا در زمان گوش دادن بر روی هندزفری انتقال نمی یابد.خواهشگند است راهنمایی بفرمایید‌. با تشکر

    پاسخ
  • من خیلی بدم میومد از زبان
    ولی این برنامه برام جالب بود الان که سرکارم شبا که سرم خلوته میخام لغت بخونم
    شما بهترین هستین

    پاسخ
  • مریم حکیمی
    دسامبر 13, 2017 9:11 ق.ظ

    سلام وقت بخیر نرم افزار برای گوشی آیفون هم هست؟

    پاسخ
  • salam lotfan bara ios ham bezarin.mamnon

    پاسخ
  • slm mmnonm mishm vase ios hm bzarid

    پاسخ
  • سلام
    ممنون بابت برنامه جامعتون
    میخواستم بدونم این نرم افزار قابلیت استفاده برای سیستم پی سی (رایانه) وجود داره؟
    اگر هست و براتون مقدوره برای ایمیلم ارسالش کنید.ممنون

    پاسخ
  • سلام این نرم افزار برای ایفون امکان استفاده نداره؟؟

    پاسخ
    • اشکان ایزدی
      دسامبر 10, 2017 12:08 ق.ظ

      سلام
      خسته نباشید
      واقعا ممنونم بابت این همه تلاش بی منت و دلسوزانه واسه ما زبان اموزان خیلی عالیه خدا قوت
      کاش زودتر با سایت شما آشنا میشدم
      یه پیشنهاد دارم واسه گذاشتن اپ برای گوشی و تبلت ایفون : یک نرم افزار هست به اسم سیب اپ که مال ایرانه و همانند اپ استور ایفون داخلش برنامه های مخصوص اپل داره
      اگه میشه باهاشون تماس بگیرید و اپ عالیتون رو اونجا بگذارید تا ما هم بتونیم واسه گوشیهامون دانلود کنیم
      با سپاس فراوان اشکان ایزدی

      پاسخ
  • سلام
    آیا نسخه IOS برنامتون وجود داره ؟
    ممنون

    پاسخ
  • سلام ما فقیرها که اندرویدمون4.0.3 هستش رو چیکارکنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!نمیشه دانلود کرد. چون برای اندروید4.1 تعریف شده .میشه یه راه حل پیشنهاد بدید؟منتظر ایملتون هستم

    پاسخ
  • واقعا از شما ممنونم بايت نرم افزارتون

    لطفا نرم افزار تكيملي نيز طراحي كنيد خيلي عالي بود
    تو فكر اين همستن بعد اين نر افزار بايد چيكار كنم

    پيشنهاد ميكنم نرم افزاري طراحي كنيد كه امكان مكالمه داشته باشه

    پاسخ
  • حمید ارزگان
    نوامبر 20, 2017 1:49 ق.ظ

    سلام،خسته نباشید،عالی بود،از زحمات شما متشکرم.

    پاسخ
  • perfect thanks

    پاسخ
  • سلام
    لطفا برای ای او اس هم نرم افزار بسازین

    پاسخ
  • بسیار نرم افزار خوبیه ! ایا زبان روسی هم بهش اضافه میشه؟

    پاسخ
  • سلام براي اپل نرم افزار نداريد؟

    پاسخ
  • خیلی عالیه فقط اگه یه نرم افزار واسه گرامر هم میساختید عالیتر میشد، خسته نباشید، فوق العاده است

    پاسخ
  • با سلام خدمت استاد گرامی من دیروز از سایتتون باز دید کردم آیا اپلیکشن قابل نصب به ویندوز کامپیوتر هستش .
    ممنون از لطفتون

    پاسخ
  • هنوز اين اپليكيشن براي ios طراحي نشده?

    پاسخ
  • سلام لطفا نسخه ios این نرم افزارم بذارید برای زبان آلمانی دعاتون میکنیم به خدا
    متشکرم

    پاسخ
  • برنامه بسیار عالی وبرنامه بسیار عالی و کاربردی هستش و کار با اون خسته کننده نیست . متشکرم ضمنا نحوه نصب فایل صوتی برای گوشی اندروید چگونه است ؟ لطفا شرح دهید کاربردی هستش و کار با اون خسته کننده نیست . متشکرم ضمنا نحوه نصب فایل صوتی برای گوشی اندروید چگونه است ؟ لطفا شرح دهید

    پاسخ
  • سلام. ممنونم بخاطر سایت عالی ! امکانانات بی نظیری در سایت قرار دادید. امیدوارم برای روسی هم تو اپلیکیشن تون جایی باشه مثلا لغت های کتاب چهار جلدی راه روسیه. متاسفانه امکانات برای این زبان واقعا کمه.

    پاسخ
  • سلام لطفاً زبان روسی رو هم در نرم افزار بیاموز قرار بدید قطعا استقبال میشه.
    ممنونم

    پاسخ
  • lotfan noskhe ios ham erae bedin makhsoosan vase zaban e almani

    پاسخ
    • سلام. در واقع با توجه به تحریم های شرکت اپل، انتشار نسخه IOS برای ما پر ریسک است و با توجه به هزینه های بالای تولید نرک افزار در حال حاضر برنامه ای برای انتشار برنامه برای این سیستم عامل نداریم. سعی می کنیم با تغییراتی در نسخه وب، امکانات بیشتری برای استفاده کننده IOS در وب ایجاد کنیم.

      پاسخ
  • رسول فتاحی
    اکتبر 19, 2017 10:01 ق.ظ

    کاملا کاربردی است و می تواند شروع خوبی برای یادگیری لغات آلمانی(ترجیحا بصورت موضوعی) باشد.به این امید که روز به روز به کیفیت این نرم افزار افزوده شود.
    با تشکر

    پاسخ
  • سلام زبان فرانسه کی بهش اضافه میشه؟!

    پاسخ
  • واقعا خیلی خوبه ممنون از برنامه خوبتون،پیشنهاد میکنم برنامه رو حتما دانلود کنید

    پاسخ
  • وحيد كريمي
    اکتبر 14, 2017 6:32 ب.ظ

    سلام جناب خسته نباشيد از اطلاعاتتون درباره اپليكيش نشان از ان دارد كه بك اپليكيشن كامل هست مثل سايتتون كه واقعا كامل تمام اطلاعات يادگيري انگليسي رو از پاينه نشان ميده من نميتوانم اپليكيشنو دانلود كنم چون سيستم امل من انرويد نيست ممنون ميشم به فكر اپليكيشن ios باشيد سپاسگزارم و ممنون ميشم از طريق ايميل اطلاع رساني كنيد

    پاسخ
    • سلام. از لطف شما سپاسگذاریم. متاسفانه با توجه به حذف برنامه های ایرانی از اپل استور و هزینه های بالای طراحی برنامه برای این سیستم عامل، ما فعلا برنامه ای برای تولید نرم افزار در سیستم عامل IOS نداریم.

      پاسخ
      • مسعود تازیکی
        نوامبر 3, 2017 10:11 ق.ظ

        سلام
        اگر امکان بار گذاری برنامه رو روی سایت باشه مثل برنامه های بانک ملت ،صادرات اک احتیاجی به سرور های apple نیست
        ولی امکان این هست که بتون تحریم ها رو دور زد

        پاسخ
  • سلام.من گوشیم سیستم عاملش اندروید نیست باید چیکار کنم?گوشیم سیستم عاملش ios هست

    پاسخ
    • سلام. سعی میکنیم در آینده با تغییراتی در نسخه وب امکان استفاده از برخی امکانات اصلی اپلیکیشن را در وب هم به وجود آوریم.

      پاسخ
  • سلام خسته نباشید
    برنامه عالیه.
    این برنامه که همش رایگانه چیش پس پولیه!؟
    ولی کاش آموزش گرامر و….رو هم داشت
    بازم ممنون

    پاسخ
    • ما سعی کردیم تا جای ممکن امکانات اپلیکیشن را به صورت رایگان در اختیار کاربر بگذاریم. برای استفاده تخصصی تر تنها بخش فلش کارت و آزمون نیاز به خرید دارد.

      پاسخ
  • سلام ممنون بابت نرم افزار خوب تون
    یه سوال آگه گوشی جدید بخریم این نرم افزار رو دوباره باید بخریم ؟
    چند تا پیشنهاد داشتم
    تو فلش کارت افعال حالت سوم شخص زمان حال رو هم اضافه کنید
    امکان اضافه کردن کلمات رو به دیکشنری
    یادم رفت بقیش
    خسته نباشید

    پاسخ
    • سلام. خرید گوشی جدید هیچ مشکلی برای سوابق خرید شما به وجود نمی اورد. اطلاعات خرید شما در حساب مارکت شما (بازار یا مایکت) ثبت می شود و همیشه در آنجا قابل دسترس خواهد بود.
      پیشنهادات شما را حتما به بخش فنی منتقل خواهم کرد.

      پاسخ
  • با سپاس بیکران
    خیلی عالیه من که لذت بردم
    امیدوارم راهتون ادامه داشته باشه

    پاسخ
    • با تشکر از شما من بسیار لذت بردم برایم بسیار جالب بود و امیدوارم همیشه در خدمت مردم باشید

      پاسخ
  • فوق العاده ترین اپلیکیشنی هست که تا بحال دیدم.
    دست مریزاد
    واقعا باید مورد تحسین و قدردانی قرار بگیرید که چنین اپلیکیشنی رو در اختیار عموم گذاشته اید.
    بسیار بسیار لذت بردم و بهره مند گشتم.
    امیدوارم به همین روال عالی پیش برید.
    موفق باشید.

    پاسخ
  • سلام.
    خیلی از زحماتتون ممنونم لطفا روی آموزش گرامر توی اپلیکیشن هم دقت کنید.

    پاسخ
  • با سلام من از طریق کافه بازار برنامه رو خریدم و به سطح پیشرفته ارتقا دادم و پرداخت هم انجام شد اما همش نوشته در حال بارگذاری الان دوساعته همینو نوشته متشکر میشم اگه جواب بدید

    پاسخ
  • این برنامه فقط اموزش لغته یا گرامر و.. رو هم اموزش میده؟

    پاسخ
  • امین بروغنی
    آگوست 30, 2017 7:29 ب.ظ

    سلام
    من نسخه رایگانو نصب کردم و واقعا خیلی زحمت کشیدید
    قصد خرید محصول رو دارم
    فقط چون در آینده ی نزدیک گوشیمو میخوام عوض کنم میخواستم بدونم میتونم نرمافزارو لایسنسمو انتقال بدم روی گوشی جدید یا نه؟

    پاسخ
    • مشکلی وجود ندارد. با یک بار خرید شما امکان استفاده همیشگی از بخشی که خریداری کرده اید را دارید. در صورتی که مشکلی هم در اجرای مجدد اپلیکشن داشتید می توانید با شماره های مجموعه تماس گرفته و با کارشناسان فنی ما صحبت کنید.

      پاسخ
  • پس ios چي؟☹️

    پاسخ
    • سلام با توجه به شرایطی که شرکت اپل برای توسعه دهنده های ایرانی ایجاد کرده ما فعلا تمام برنامه ریزی ها را برای ساخت اپلیکشن IOS متوقف کرده ایم.

      پاسخ
  • ]سلام وقتی این برنامهتون انقد خوب و طرفدار داره چرا برای IOS هم طراحی نکردید

    پاسخ
    • طراحی اپلیکیشن برای IOS بسیار زمانبر و هزینه بر است و از طرفی شرکت اپل برنامه های ایرانی را به علت تحریم از استور خود حذف می کند. ما متاسفانه نمی توانیم ریسک تولید اپلیکیشن و حذف را آن را توسط اپل بپذیریم.

      پاسخ
  • دوستان این سایت و برنامه عالیه …بنده بدون دانش زبان آلمانی به صورت خودآموز از روی این سایت دارم آلمانی یاد میگیرم .در ضمن اپلیکیشن هم فوق العادست. دست مریزاد دارن این دوستان

    پاسخ
  • واقعا فوق العاده اس ، دست مریزاد ، خیلی ممنونم.

    پاسخ
  • salam,chera downloadbaraye ios nadare?

    پاسخ
  • نرم افزار براي سيستم عامل ios نداريد

    پاسخ
  • عجب نرم افزاریه…خیلی کامله ولی جایه پیشرفت داره……از همگیتون ممنونم

    پاسخ
  • سلام
    خیلی ازتون ممنونم بابت این نرم افزار عالی، واقعا خسته نباشید من فقط امروز به تعداد زیادی از دوستانم معرفیش کردم.
    امیدوارم همیشه موفق باشید.

    پاسخ
  • با سلام و عرض خسته نباشید
    بنده برای پرداخت درون برنامه ای اقدام کردم و تراکنش انجام شد اما هیچ کدوم از بخش های قفل نرم افزار باز نشد!! باید چکار کنم؟

    پاسخ
  • واقعا سايت خيلى خوبى داريد لازم دونستم كه تشكر كنم خيلى خوب زبان رو آموزش ميدين واقعا مرسى
    فقط يه خواهش لطفا اين app رو واسه ios هم تهيه كنيد ممنون ميشم به فكر ما آيفون دارا هم باشيد

    پاسخ
  • خیلی ممنون از آموزش خوبتون,من با این برنامه شروع کردم و واقعا راضیم,انشالله که موفق و پیروز باشین,در ضمن یه خواسته داشتم,اگه میشه,علائم فونتیک رو هم به درسها اضافه کنید,سپاس فراوان.

    پاسخ
  • سلام وخسته نباشين خدمت ادمينهاي محترم مشكل من اينه كه گوشي من ios هست و من نميدونم بايد نرم افزار از كجا دانلود كنم

    پاسخ
  • بخدا ما آیفون دارا هم دل داریم…! 🙁

    پاسخ
  • زبان روسی وفرانسوی بگذارید

    پاسخ
  • کی زبان فرانسه به این اپلیکیشن اضافه میشه ؟؟

    پاسخ
  • این برنامه واقعا بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی فعلیه! خیلی خیلی ممنون ازتون!

    پاسخ
  • من می تونم با کمک این نرم فزار وقتی به روسییه رفتم بتونم به راحتی صحبت کنم یا نه ؟

    پاسخ
  • لطفا برا ios هم بنويسيد خوهشا

    پاسخ
  • فوق العاده هستش!من آلمانی شروع کردم به یادگرفتن. الان A2 هستم. اما دارم A1 با اپ شما مرور می کنم.

    پاسخ
  • با سلام
    متاسفانه امکان خرید نرم افزار مقدور نمیباشد.
    لطفا بررسی فرماییید.
    با پیغام اتصال به اینترنت را بررسی فرمایید مواجه میشوم.

    پاسخ
  • تو رو خدا برای ios هم بسازید !

    پاسخ
  • ساسان مرادده
    جولای 2, 2017 6:40 ق.ظ

    با سلام
    1. ایا اپلیکیشن بر روی کامپیوتر قابل نصب است؟ (نسخه ویندوز دارد؟)
    2. آیا کل مجموعه در قالب فایل های صوتی و کاغذی موجود می باشد؟

    پاسخ
  • برای نسخه ای او اس ندارین؟؟

    پاسخ
  • سلام برا ايفونم نرم افزارتونو بسازين

    پاسخ
  • ما اپلی ها چکار کنیم؟

    پاسخ
  • بسیار خوب است

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.